@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
7 mar, 2013 12:41 |
|
EmahS
Elev |
Mår dåligt.
Men kan ju inte åka hem. Var sjuk måndag-tisdag + att detta är min sista månad. Men jag mår illa, kanske bara är inbillning?
7 mar, 2013 12:46 |
|
Solkatten
Elev |
Du borde kolla in jackfilms på Youtube. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2013 13:03 |
|
MizzNina
Elev |
Been there done that... ^_^ Min hjärna börjar ryka på allvar en aning varje gång. Jag försöker undvika att läsa kommentarerna men ibland kan man inte låta bli... "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 mar, 2013 13:05 |
|
Minidjuret
Elev |
7 mar, 2013 13:13 |
|
Hedwig96
Elev |
idag har det varit en chill dag! vi ha inte haft nån lärare o bara varit flickor o en pojke!
7 mar, 2013 13:19 |
|
Frivolt
Elev |
Jag är jätteefter men....Vad stå atm för? xD Ser folk skriva det typ hela tiden ;O och även fast jag försökt så kan jag ändå inte lista ut vad det kan stå för xD
Känns så pinsamt att fråga men jag måste, blir galen för att jag inte vet ;D 7 mar, 2013 13:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag är jätteefter men....Vad stå atm för? xD Ser folk skriva det typ hela tiden ;O och även fast jag försökt så kan jag ändå inte lista ut vad det kan stå för xD Känns så pinsamt att fråga men jag måste, blir galen för att jag inte vet ;D du e inte den enda! jag vet inte heller! 7 mar, 2013 13:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Jag är jätteefter men....Vad stå atm för? xD Ser folk skriva det typ hela tiden ;O och även fast jag försökt så kan jag ändå inte lista ut vad det kan stå för xD Känns så pinsamt att fråga men jag måste, blir galen för att jag inte vet ;D du e inte den enda! jag vet inte heller! At The Moment 7 mar, 2013 13:22 |
|
Frivolt
Elev |
InspiredPsycho : Åh, taack så mycket!!!
7 mar, 2013 13:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen