Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
madler
Elev |
Började ny skola denna termin. Fått vänner äntligen känns det som jag hör någonstans. Jag mår bra i skolan. Men genast man kommer hem så kommer mamma och beskyller allt på min existens hur jävla mycket hon kunde göra om jag inte fanns och det är mitt fel att inte hennes kille vågar komma hit osv.
Hon har tryckt ner mig hela jävla sommaren så jag får skuld känslor över hela min existens.. Just när allt börjat bli bra igen ![]()
26 sep, 2013 18:41 |
|
James_Tagghorn_Potter
Elev |
Vi har en lärare på min skola och jag LOVAR hon är en mugglarverision av Umbridge, I swear to god
26 sep, 2013 19:35 |
|
MissLollo
Elev |
Efter att ha gått i samma klass i fyra år nu så känns det äntligen som om jag har en plats i klassen. Jag känner mig typ bara glad nästan hela tiden och det är så skönt ♥
26 sep, 2013 19:50 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av madler: Började ny skola denna termin. Fått vänner äntligen känns det som jag hör någonstans. Jag mår bra i skolan. Men genast man kommer hem så kommer mamma och beskyller allt på min existens hur jävla mycket hon kunde göra om jag inte fanns och det är mitt fel att inte hennes kille vågar komma hit osv. Hon har tryckt ner mig hela jävla sommaren så jag får skuld känslor över hela min existens.. Just när allt börjat bli bra igen Men usch, det är ju fan inte okej av henne!!!! Fan va sur jag blev när jag läste detta! Men du, låt henne inte få dig att må dåligt, då vinner hon, och det får hon fan inte göra!!! 26 sep, 2013 20:57 |
|
Elma00
Elev |
Mår dåligt.
Okej så det finns en kille i klassen som har varit sjuk typ hela tiden, och alla sa att han skolkade. Jag sa inget, men trodde det också. Nu fick vi veta att han hade migrän, en nervsjukdom (han kan inte skriva för att det gör så ont o händerna osv) och en magsjukdom som gör att han kan svimma tydligen. Och nu hade killarna sagt att han var en skolkare och andra mer elaka saker till honom, eftersom att de var "avundsjuka" för att han hade fått vara hemma så mycket. Så hans hade vägrat gå till skolan idag. så hans föräldrar/mamma sa till min mentor att berätta hur det låg till så att vi inte skulle anklaga honom för någonting. Jag hatar känslan av att veta att någon annan inte vill gå till skolan för att klassen har tydligt visat att de inte vill ha med honom att göra. Jag hatar den. Vet seriöst inte varför jag mår så dåligt som jag gör. Jag gjorde ju ingenting? Nä precis. Jag gjorde inget. Jag satt bara där och höll med dem om att han var en skolkare. fan ta dig elma.
26 sep, 2013 21:17 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Tippy: vill prata ut med någon. behöver hjälp, men har verkligen ingen att vända mig till. snälla uggla? skulle betyda allt. Du får uggla mig om du vill♥
27 sep, 2013 15:11 |
|
Humlegryta
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Tippy: vill prata ut med någon. behöver hjälp, men har verkligen ingen att vända mig till. snälla uggla? skulle betyda allt. Du får uggla mig om du vill♥ Mig också, skicka hur många ugglor du vill. ♥ milda himlar, himmel och pannkaka! 27 sep, 2013 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Känner mig så deprimerad jämt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 sep, 2013 18:48 |
|
lillamymin
Elev |
Har du försökt snacka med någon? Visst, det är jättesvårt och asläskigt men det kommer faktiskt att hjälpa i slutändan. Ett tag känns det skit, men man ska inte behöva känna så. Och det blir bättre. Visst, man känner sig lite dålig som kanske behöver hjälp, men när man väl får det inser man hur bra det faktiskt är. Överväg det! Hoppas du i alla fall får en bra kväll. Gör bara saker som gör dig glad. Skit i allt det där tråkiga, jobbiga. Det är inte det viktiga! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 27 sep, 2013 18:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av lillamymin: Har du försökt snacka med någon? Visst, det är jättesvårt och asläskigt men det kommer faktiskt att hjälpa i slutändan. Ett tag känns det skit, men man ska inte behöva känna så. Och det blir bättre. Visst, man känner sig lite dålig som kanske behöver hjälp, men när man väl får det inser man hur bra det faktiskt är. Överväg det! Hoppas du i alla fall får en bra kväll. Gör bara saker som gör dig glad. Skit i allt det där tråkiga, jobbiga. Det är inte det viktiga! Fast bara för att jag snackar med någon kommer saker och ting inte bli bättre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 sep, 2013 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen