vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Roxy
Elev |
4 mar, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Känner mig utanför allting. Always.
4 mar, 2012 20:32 |
|
MissMolly
Elev |
var, jag har lyckats bråkat med 2 killar på 10 minuter
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 4 mar, 2012 20:54 |
|
Prue
Elev |
Blinkar med svullna och svidande ögon mot datorskärmen och frågar mig själv varför jag fortfarande är vaken...
5 mar, 2012 01:15 |
|
.:Elise:.
Elev |
5 mar, 2012 07:27 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Lyssnar på min kurrande mage...
5 mar, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Slår träningar!
5 mar, 2012 16:22 |
|
Bombarda
Elev |
har hörlurarna på öronen och sjunger så högt jag bara kan, tror jag överröstar mammas dammsugning
Kärlek till alla! 5 mar, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Mugglis. Och så är jag sjukt jävla pissnödig.
5 mar, 2012 16:34 |
|
Noctum
Elev |
5 mar, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen