@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
7 mar, 2013 07:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Foreverrrrrrrrrrrrrr!.... Godnatt nu ska jag läsa. Skrivet av Borttagen: Foreverrrrrrrrrrrrrr!.... Godnatt nu ska jag läsa. Skrivet av Borttagen: Foreverrrrrrrrrrrrrr!.... Godnatt nu ska jag läsa. Gillar du inte Yohio längre? 7 mar, 2013 07:02 |
|
Pixie
Elev |
7 mar, 2013 07:10 |
|
Solkatten
Elev |
Okej, min dröm inatt var... weird. Jag och min familj var typ utomjordingar och bodde på månen. Kommer ihåg att vi fem (det var bara vi som bodde där) krigade mot typ hur många jordbor som helst men vi var listiga och vann typ alla gånger men de var envisa och ville inte ge sig.
Också hände det en massa andra saker. Just det; i början var jag och någon annan på jorden. Vi gungade och låtsades vara bebisar. Vi typ lurade de som bodde på jorden. Sedan flög vi upp till månen där jag och min familj bodde och det var så drömmen började... xD Den läskigaste delen av drömmen var i slutet. Men minnet är suddigt... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 mar, 2013 07:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Foreverrrrrrrrrrrrrr!.... Godnatt nu ska jag läsa. Skrivet av Borttagen: Foreverrrrrrrrrrrrrr!.... Godnatt nu ska jag läsa. Skrivet av Borttagen: Foreverrrrrrrrrrrrrr!.... Godnatt nu ska jag läsa. Gillar du inte Yohio längre? Jo det är klart jag gör! Men Yohio är inte mitt tema just nu. Jag har ju haft massor ut av saker/personer på profilbilden och forumsignaturen förut. 7 mar, 2013 07:27 |
|
Neeyum
Elev |
jag kan inte logga ut från mugglis
7 mar, 2013 08:01 |
|
Obliviate_
Elev |
i'm dreaming of music!
typ hela låtar spelas i mitt huvud när jag sover :< IS IT JUST ME? 7 mar, 2013 08:30 |
|
Ginny00
Elev |
Ugh måste upp. Orkar inte känna mig fräsch men mormor passar oss idag..D;
7 mar, 2013 08:49 |
|
Caius
Elev |
Ok, så nu känner jag mig dålig över att precis ha skickat iväg ett mail som kanske blir lite mindre kul för de som jag skickade det till att läsa... :'c
Vilken hemsk människa jag är... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 7 mar, 2013 08:51 |
|
ikka
Elev |
7 mar, 2013 09:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen