@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
accioron
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Igår beställde jag, accioron och Remembrall våra biljetter till London!!! AAAH !!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 6 mar, 2013 23:44 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Just nu är jag vän med 1,2% av alla medlemmar
6 mar, 2013 23:50 |
|
accioron
Elev |
jag har så mycket att göra i skolan att jag knappt hinner med att vara aktiv någonstans på internet just nu, men det känns så himla konstigt om jag liksom inte loggar in på mugglis åtminstone en gång om dagen för att checka läget bara. men snart lugnar det väl ner sig, HOPPAS jag
innerligt 7 mar, 2013 00:04 |
|
Borttagen
|
Jag har tagit av mitt halsband för kvällen, känner mig naken.
7 mar, 2013 00:07 |
|
soratanaka
Elev |
Skriver på mitt tal för Internationella kvinnodagen. Känns stabilt sådär på kvällskvisten.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 7 mar, 2013 00:12 |
|
Somnium
Elev |
Känns som att någon hugger mig med en kniv i magen om och om igen. :c
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
7 mar, 2013 00:12 |
|
Ronald Weasley
Elev |
19 inloggade
7 mar, 2013 00:34 |
|
Obliviate_
Elev |
dags o sova då.. ska vara på arbetsförmedlingen kl 10 imorgon och på annan arbetsförmedlingrelaterat program kl 09,30 på fredag.
Varför ska vi gå program o få info om jobb som.. jaaa... Det passar verkligen inte mig. Like, what? Folk skulle väll ifos inte komma - alls - om det inte var obligatoriskt. men still. 7 mar, 2013 00:40 |
|
Pixie
Elev |
7 mar, 2013 06:36 |
|
MizzNina
Elev |
Men ja, Yay, för att drömma om Judeförföljelser två nätter i rad.
Jag misstänker att det har något att göra med mitt val av kvälls"underhållning". "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 mar, 2013 06:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen