Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11257 11258 11259 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
accioron
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
Igår beställde jag, accioron och Remembrall våra biljetter till London!!! AAAH


!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

6 mar, 2013 23:44

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Just nu är jag vän med 1,2% av alla medlemmar

6 mar, 2013 23:50

accioron
Elev

Avatar

+1


jag har så mycket att göra i skolan att jag knappt hinner med att vara aktiv någonstans på internet just nu, men det känns så himla konstigt om jag liksom inte loggar in på mugglis åtminstone en gång om dagen för att checka läget bara. men snart lugnar det väl ner sig, HOPPAS jag

innerligt

7 mar, 2013 00:04

Borttagen

Avatar


Jag har tagit av mitt halsband för kvällen, känner mig naken.

7 mar, 2013 00:07

soratanaka
Elev

Avatar


Skriver på mitt tal för Internationella kvinnodagen. Känns stabilt sådär på kvällskvisten.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

7 mar, 2013 00:12

Somnium
Elev

Avatar


Känns som att någon hugger mig med en kniv i magen om och om igen. :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

7 mar, 2013 00:12

Ronald Weasley
Elev

Avatar


19 inloggade

7 mar, 2013 00:34

Obliviate_
Elev

Avatar


dags o sova då.. ska vara på arbetsförmedlingen kl 10 imorgon och på annan arbetsförmedlingrelaterat program kl 09,30 på fredag.

Varför ska vi gå program o få info om jobb som.. jaaa... Det passar verkligen inte mig.

Like, what? Folk skulle väll ifos inte komma - alls - om det inte var obligatoriskt. men still.

7 mar, 2013 00:40

Pixie
Elev

Avatar


jag har alltid klockan ställd på 6.00
och så vaknade jag 5. 15 så jag fick massa tid extra!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

7 mar, 2013 06:36

MizzNina
Elev

Avatar


Men ja, Yay, för att drömma om Judeförföljelser två nätter i rad.

Jag misstänker att det har något att göra med mitt val av kvälls"underhållning".



"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

7 mar, 2013 06:55

1 2 3 ... 11257 11258 11259 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.