@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min brorsa och syster tittar på Titanic, och jag redan vet att jag hatar den (för att den är så hemskt!) så jag tittade inte. Men när jag ska sova ser jag de sitta och titta, och man blir typ hypnotiserad till att titta, så jag tittar.
Jag gråter typ när det har gått 5 minuter. DEN ÄR SÅ HEMSKT! Jag fattar inte varför man gör en sån film. Några har varit med om denna hemska upplevelse, men det betyder väl inte att resten av världen behöver också plågas av den? DEN ÄR SÅÅÅÅÅÅ HEMSK!!!!!!!!!!!!! *gråter* 6 mar, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Luna_rav är borta, Pinkie Pie är här.. nejmen serri, man får en pinkie pie chock!! jag ba woah wait är pinkie pie här HAHA Pinkie Pie har alltid varit här! Och det kommer hon alltid att vara! 6 mar, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =) ahahah alltså, ja fast inte innan tentorna. haha har knappt tid att träna och har grov ångest sedan någon timma tillbaka pga det. Hahah så försöker att inte ens tänka på det Om det inte är akut så får du gärna laborera med frågor och råd efter tisdag Det går bra! Det är ingen panik Jag har själv tenta vecka nu.. dock är 3 av 4 tentor avklarade. bara Hamn anlopp och lastövervakning kvar på fredan ^^Nice, oooh det låter så sjukt intressant! Lycka till och det kommer såklart gå helfint för dig ♥ Jo det tror jag. Sjukt flummig kurs. en mekanik var sjuk. Alltså den läraren och tentan. Spoiler: Tryck här för att visa! 6 mar, 2013 21:16 |
|
M4L13
Elev |
6 mar, 2013 21:21 |
|
Pixie
Elev |
6 mar, 2013 21:22 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: bobbo krull omfg det ska mitt barn heta malie eh knark är bajs du vet? ehm okej
6 mar, 2013 21:23 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: bobbo krull omfg det ska mitt barn heta malie eh knark är bajs du vet? ehm okej alltså jag tror du tar droger när du säger sådär liksom krull och bobbo??? nej snälla
6 mar, 2013 21:24 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: bobbo krull omfg det ska mitt barn heta malie eh knark är bajs du vet? ehm okej alltså jag tror du tar droger när du säger sådär liksom krull och bobbo??? nej snälla men bitch please hitta en i aftonbladet som heter Bobbo Krull
6 mar, 2013 21:26 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: Skrivet av Pixie: Skrivet av M4L13: bobbo krull omfg det ska mitt barn heta malie eh knark är bajs du vet? ehm okej alltså jag tror du tar droger när du säger sådär liksom krull och bobbo??? nej snälla men bitch please hitta en i aftonbladet som heter Bobbo Krull nämen stackarn? fast det är väl kinda coolt YO YO BOBBO KRULLL
6 mar, 2013 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen