@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: LadyCharlotta Tror inte vampyrer vill käka lasagne ändå Vad vet du om det? Sant. Får göra vitlöksfri version till dom. Eller så får jag gå o plåga andra med min vitlöksandedräkt 6 mar, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hon i grått gaanska långt bak Skrivet av Borttagen: Jag är med där 8DDDDDDDDD Hahah vem är du? 6 mar, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
OH FUCK YEAH! För första gången fattar jag precis allt vi har i långmatten och långfysiken och klarar läxorna utan att fastna #likeaboss
6 mar, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: LadyCharlotta Tror inte vampyrer vill käka lasagne ändå Vad vet du om det? Sant. Får göra vitlöksfri version till dom. Eller så får jag gå o plåga andra med min vitlöksandedräkt Låter som bra idéer båda två oooh, lasange med blod i 6 mar, 2013 21:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =) ahahah alltså, ja fast inte innan tentorna. haha har knappt tid att träna och har grov ångest sedan någon timma tillbaka pga det. Hahah så försöker att inte ens tänka på det Om det inte är akut så får du gärna laborera med frågor och råd efter tisdag ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 mar, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hon i grått gaanska långt bak Skrivet av Borttagen: Jag är med där 8DDDDDDDDD Hahah vem är du? Aha! Jag tror att jag såg dig 6 mar, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =) ahahah alltså, ja fast inte innan tentorna. haha har knappt tid att träna och har grov ångest sedan någon timma tillbaka pga det. Hahah så försöker att inte ens tänka på det Om det inte är akut så får du gärna laborera med frågor och råd efter tisdag Det går bra! Det är ingen panik Jag har själv tenta vecka nu.. dock är 3 av 4 tentor avklarade. bara Hamn anlopp och lastövervakning kvar på fredan 6 mar, 2013 21:09 |
|
Frivolt
Elev |
Jag önskar SÅÅ att jag vore sådär jättevig
6 mar, 2013 21:10 |
|
Pixie
Elev |
Luna_rav är borta, Pinkie Pie är här..
nejmen serri, man får en pinkie pie chock!! jag ba woah wait är pinkie pie här HAHA
6 mar, 2013 21:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =) ahahah alltså, ja fast inte innan tentorna. haha har knappt tid att träna och har grov ångest sedan någon timma tillbaka pga det. Hahah så försöker att inte ens tänka på det Om det inte är akut så får du gärna laborera med frågor och råd efter tisdag Det går bra! Det är ingen panik Jag har själv tenta vecka nu.. dock är 3 av 4 tentor avklarade. bara Hamn anlopp och lastövervakning kvar på fredan ^^Nice, oooh det låter så sjukt intressant! Lycka till och det kommer såklart gå helfint för dig ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 mar, 2013 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen