Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11253 11254 11255 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
LadyCharlotta Tror inte vampyrer vill käka lasagne ändå


Vad vet du om det?


Sant. Får göra vitlöksfri version till dom.

Eller så får jag gå o plåga andra med min vitlöksandedräkt

6 mar, 2013 21:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Jag är med där 8DDDDDDDDD


Hahah vem är du?
Hon i grått gaanska långt bak

6 mar, 2013 21:05

Borttagen

Avatar


OH FUCK YEAH! För första gången fattar jag precis allt vi har i långmatten och långfysiken och klarar läxorna utan att fastna #likeaboss

6 mar, 2013 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
LadyCharlotta Tror inte vampyrer vill käka lasagne ändå


Vad vet du om det?


Sant. Får göra vitlöksfri version till dom.

Eller så får jag gå o plåga andra med min vitlöksandedräkt


Låter som bra idéer båda två

oooh, lasange med blod i Fatta vad awsome!

6 mar, 2013 21:06

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =)


ahahah alltså, ja fast inte innan tentorna. haha har knappt tid att träna och har grov ångest sedan någon timma tillbaka pga det. Hahah så försöker att inte ens tänka på det Men skall yoga imorgon som ett avbrott i studierna ♥

Om det inte är akut så får du gärna laborera med frågor och råd efter tisdag

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 mar, 2013 21:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Jag är med där 8DDDDDDDDD


Hahah vem är du?
Hon i grått gaanska långt bak


Aha! Jag tror att jag såg dig

6 mar, 2013 21:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =)


ahahah alltså, ja fast inte innan tentorna. haha har knappt tid att träna och har grov ångest sedan någon timma tillbaka pga det. Hahah så försöker att inte ens tänka på det Men skall yoga imorgon som ett avbrott i studierna ♥

Om det inte är akut så får du gärna laborera med frågor och råd efter tisdag


Det går bra!
Det är ingen panik

Jag har själv tenta vecka nu.. dock är 3 av 4 tentor avklarade. bara Hamn anlopp och lastövervakning kvar på fredan

6 mar, 2013 21:09

Frivolt
Elev

Avatar


Jag önskar SÅÅ att jag vore sådär jättevig Varför ska det va så svårt att ta tag i o stretcha varje dag för?! -.-

6 mar, 2013 21:10

Pixie
Elev

Avatar


Luna_rav är borta, Pinkie Pie är här..
nejmen serri, man får en pinkie pie chock!!
jag ba woah wait är pinkie pie här HAHA

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

6 mar, 2013 21:12

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =)


ahahah alltså, ja fast inte innan tentorna. haha har knappt tid att träna och har grov ångest sedan någon timma tillbaka pga det. Hahah så försöker att inte ens tänka på det Men skall yoga imorgon som ett avbrott i studierna ♥

Om det inte är akut så får du gärna laborera med frågor och råd efter tisdag


Det går bra!
Det är ingen panik

Jag har själv tenta vecka nu.. dock är 3 av 4 tentor avklarade. bara Hamn anlopp och lastövervakning kvar på fredan


^^Nice, oooh det låter så sjukt intressant! Lycka till och det kommer såklart gå helfint för dig ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 mar, 2013 21:13

1 2 3 ... 11253 11254 11255 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.