@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
LadyCharlotta Tror inte vampyrer vill käka lasagne ändå
6 mar, 2013 20:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._. (jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?) jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll! Haha, det tog mig cirka tre år innan jag lärde mig att följa mitt eget system ^^ försök att hjärntvätta dig själv o_O ja kanske jag ska tvätta hjärnan samtidigt som håret! 6 mar, 2013 20:46 |
|
The Noble Lion
Elev |
6 mar, 2013 20:47 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
AJ AJ MIN HANDLED! :'(
6 mar, 2013 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._. (jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?) jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll! Haha, det tog mig cirka tre år innan jag lärde mig att följa mitt eget system ^^ försök att hjärntvätta dig själv o_O ja kanske jag ska tvätta hjärnan samtidigt som håret! HAHAHAHAHA bilden som dök upp i mitt huvud var... ehm.. underhållande x) 6 mar, 2013 20:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._. (jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?) jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll! Haha, det tog mig cirka tre år innan jag lärde mig att följa mitt eget system ^^ försök att hjärntvätta dig själv o_O ja kanske jag ska tvätta hjärnan samtidigt som håret! HAHAHAHAHA bilden som dök upp i mitt huvud var... ehm.. underhållande x) 6 mar, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
Nae... Var inte klockan typ 15.30 alldeles nyss? Åh jag kommer att dö på NO förhöret imorgon.
6 mar, 2013 21:01 |
|
Pixie
Elev |
http://www.bokia.se/the-perks-of-being-a-wallflower-7104870
jag vill köpaaaaaaaaaa är det värt? det är ju ändå rätt billigt liksom
6 mar, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: http://www.bokia.se/the-perks-of-being-a-wallflower-7104870 jag vill köpaaaaaaaaaa är det värt? det är ju ändå rätt billigt liksom Det tycker jag. Bra pris, och man kan aldrig ha för många böcker! 6 mar, 2013 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen