Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11252 11253 11254 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


LadyCharlotta Tror inte vampyrer vill käka lasagne ändå

6 mar, 2013 20:45

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._.
(jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?)

jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll!

Haha, det tog mig cirka tre år innan jag lärde mig att följa mitt eget system ^^
försök att hjärntvätta dig själv o_O

ja kanske jag ska tvätta hjärnan samtidigt som håret!

6 mar, 2013 20:46

The Noble Lion
Elev

Avatar


Har tagit två sprutor idag, gick till vårdcentralen helt själv. Det borde vara vuxenpoäng på det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

6 mar, 2013 20:47

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


AJ AJ MIN HANDLED! :'(

6 mar, 2013 20:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._.
(jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?)

jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll!

Haha, det tog mig cirka tre år innan jag lärde mig att följa mitt eget system ^^
försök att hjärntvätta dig själv o_O

ja kanske jag ska tvätta hjärnan samtidigt som håret!

HAHAHAHAHA bilden som dök upp i mitt huvud var... ehm.. underhållande x)

6 mar, 2013 20:51

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._.
(jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?)

jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll!

Haha, det tog mig cirka tre år innan jag lärde mig att följa mitt eget system ^^
försök att hjärntvätta dig själv o_O

ja kanske jag ska tvätta hjärnan samtidigt som håret!

HAHAHAHAHA bilden som dök upp i mitt huvud var... ehm.. underhållande x)

jo, men ja försöker va i säng halv elva! men de e om en halv timme!

6 mar, 2013 20:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
LadyCharlotta Tror inte vampyrer vill käka lasagne ändå


Vad vet du om det?

6 mar, 2013 20:55

Borttagen

Avatar


Nae... Var inte klockan typ 15.30 alldeles nyss? Åh jag kommer att dö på NO förhöret imorgon.

6 mar, 2013 21:01

Pixie
Elev

Avatar


http://www.bokia.se/the-perks-of-being-a-wallflower-7104870


jag vill köpaaaaaaaaaa

är det värt?
det är ju ändå rätt billigt liksom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

6 mar, 2013 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pixie:
http://www.bokia.se/the-perks-of-being-a-wallflower-7104870


jag vill köpaaaaaaaaaa

är det värt?
det är ju ändå rätt billigt liksom


Det tycker jag.
Bra pris, och man kan aldrig ha för många böcker!

6 mar, 2013 21:03

1 2 3 ... 11252 11253 11254 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.