@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Yay för att mitt paket kom idag, så jag var ner och hämtade det för en timma sedan ungefär (dock glömde jag bort att öppna det, tydligen).
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 mar, 2013 20:25 |
|
hermione gragner
Elev |
Love you gays
6 mar, 2013 20:29 |
|
Caius
Elev |
Hur kan man bli spelnörd utan att ha spelat det spelet som man nördar...? Jag har lyckats med det i alla fall, fan vad jag vill ha PS3 eller en X-box 360 nu så jag kan bli spelnörd på riktigt...
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 mar, 2013 20:31 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: 'lagar lasaaagne woot... jag lagade lasange idag också Fast min var inte vegitarisk Du borde prova den vegetarisk, den är awsome Det var min med 6 mar, 2013 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: 'lagar lasaaagne woot... jag lagade lasange idag också Fast min var inte vegitarisk Du borde prova den vegetarisk, den är awsome Det var min med Meh, då kan ju inte vampyrer som jag äta den :O 6 mar, 2013 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar när jag plötsligt får ont i ett ben i foten. Brukar hända när jag bara sitter i sängen. Får ont i några sekunder och sedan går det över... Vad kan det vara? Kan få ont vid sidan av foten eller typ i mitten under foten (om ni fattar).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är med där 8DDDDDDDDD Hahah vem är du? 6 mar, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Har operererat mina tänder......
6 mar, 2013 20:44 |
|
moaskywalkr
Elev |
hej mugglis ja har hjärnskakning
vill inte säga hur ja fick det pga pinsamt :$$$$ (slog huvudet i taket) (när jag hoppade) (så lyckad e ja xoxoxox) 6 mar, 2013 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._. (jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?) jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll! Haha, det tog mig cirka tre år innan jag lärde mig att följa mitt eget system ^^ försök att hjärntvätta dig själv o_O 6 mar, 2013 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen