@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Vill ha choklad. Vet inte om jag vill äta choklad pga ångest över kalorierna. Vill fortfarande ha choklad men vill inte vara 'äcklig'.
..alltså orkar inteee 6 mar, 2013 20:00 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Pixie: jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns. alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte. någon som vet vilken slags vegetarian jag är?? Demi-vegetarian!? ah, kanske det!
6 mar, 2013 20:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Pixie: jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns. alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte. någon som vet vilken slags vegetarian jag är?? Demi-vegetarian!? ah, kanske det! alltså vet du själv va de heter? 6 mar, 2013 20:02 |
|
Pixie
Elev |
Jag har inte bestämt mig om jag är pescetarian eller demivegetarian, venne om jag ska äta kyckling eller inte! För jag äter inte kycklingklubbor osv, men jag äter kycklingsoppa och kycklingnudlar.. : //
hm får se om jag slutar äta kyckling eller inte
6 mar, 2013 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: 'lagar lasaaagne woot... jag lagade lasange idag också Fast min var inte vegitarisk Du borde prova den vegetarisk, den är awsome 6 mar, 2013 20:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
tagga födelsedag på fredag då!! c:
speech! 6 mar, 2013 20:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Pixie: Jag har inte bestämt mig om jag är pescetarian eller demivegetarian, venne om jag ska äta kyckling eller inte! För jag äter inte kycklingklubbor osv, men jag äter kycklingsoppa och kycklingnudlar.. : // hm får se om jag slutar äta kyckling eller inte Demi-vegetarian Kött (inklusive fågel, fisk, skaldjur)=Bara fågel och/eller fisk Ägg= ja Mejeriprodukter=ja Vegetabilier=ja Svamp=ja 6 mar, 2013 20:17 |
|
baramin
Elev |
WOOH vi hittade en sovrumsdörr i sista minuten och det är så himlans skönt. Nu sover en trött fransyska i mitt rum och jag äter kaka. Gott.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 mar, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._.
(jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?) 6 mar, 2013 20:22 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._. (jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?) jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll! 6 mar, 2013 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen