Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11250 11251 11252 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Vill ha choklad. Vet inte om jag vill äta choklad pga ångest över kalorierna. Vill fortfarande ha choklad men vill inte vara 'äcklig'.
..alltså orkar inteee

6 mar, 2013 20:00

Pixie
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Pixie:
jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns.

alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte.

någon som vet vilken slags vegetarian jag är??

Demi-vegetarian!?

ah, kanske det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

6 mar, 2013 20:00

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Pixie:
jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns.

alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte.

någon som vet vilken slags vegetarian jag är??

Demi-vegetarian!?

ah, kanske det!

alltså vet du själv va de heter?

6 mar, 2013 20:02

Pixie
Elev

Avatar


Jag har inte bestämt mig om jag är pescetarian eller demivegetarian, venne om jag ska äta kyckling eller inte! För jag äter inte kycklingklubbor osv, men jag äter kycklingsoppa och kycklingnudlar.. : //
hm får se om jag slutar äta kyckling eller inte

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

6 mar, 2013 20:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
lagar lasaaagne
'
woot... jag lagade lasange idag också


Fast min var inte vegitarisk


Du borde prova den vegetarisk, den är awsome

6 mar, 2013 20:03

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


tagga födelsedag på fredag då!! c:

speech!

6 mar, 2013 20:08

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
Jag har inte bestämt mig om jag är pescetarian eller demivegetarian, venne om jag ska äta kyckling eller inte! För jag äter inte kycklingklubbor osv, men jag äter kycklingsoppa och kycklingnudlar.. : //
hm får se om jag slutar äta kyckling eller inte


Demi-vegetarian
Kött (inklusive fågel, fisk, skaldjur)=Bara fågel och/eller fisk
Ägg= ja
Mejeriprodukter=ja
Vegetabilier=ja
Svamp=ja


6 mar, 2013 20:17

baramin
Elev

Avatar


WOOH vi hittade en sovrumsdörr i sista minuten och det är så himlans skönt. Nu sover en trött fransyska i mitt rum och jag äter kaka. Gott.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

6 mar, 2013 20:18

Borttagen

Avatar


Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._.
(jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?)

6 mar, 2013 20:22

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Varför får jag lust att städa mitt rum NU när det är 40 min innan jag ska till sängs och jag har ogjorda läxor? ._.
(jag har satt ut att jag senast 10 måste ligga i sängen, bostat tänderna och satt på mig pyjamas, sedan får jag surfa på telefon tills 11. Visst är jag duktig?)

jo, jätte duktig, så duktig e inte jag! ja kan int slita mig från Mugglis o ja måste ännu tvätta håret ikväll!

6 mar, 2013 20:25

1 2 3 ... 11250 11251 11252 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.