Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11249 11250 11251 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns.

alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte.

någon som vet vilken slags vegetarian jag är??

Fusktarian?
....näää just det, det heter det inte googla?

6 mar, 2013 19:48

Borttagen

Avatar


Nähä, det fungerade inte heller. Bara att installera om allting.

FUUUUUUUUUUUUUU-

6 mar, 2013 19:48

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns.

alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte.

någon som vet vilken slags vegetarian jag är??

Demi-vegetarian!?

6 mar, 2013 19:49

Borttagen

Avatar

+1


Älskar min signatur-bild~

6 mar, 2013 19:50

Borttagen

Avatar


Jag ♥ choklad!

6 mar, 2013 19:52

M4L13
Elev

Avatar


jag är hungriiiig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

6 mar, 2013 19:54

Borttagen

Avatar


Mwahahahaha, har beställt en T-shirt med YOHIO på ♥ DESSUTOM kostade den 199, med frakt 234, men pappa sa att jag bara behövde betala 200 hihi

6 mar, 2013 19:57

Borttagen

Avatar


ÅH JAG VILL BARA SOVA NU.

6 mar, 2013 19:59

smartbabe
Elev

Avatar


Har sovit sen 5. Känns skönt att vakna vid halv åtta, brorsan har inte väckt mig och "helvete, klockan är halv åtta!" var det första jag tänkte.
och jaa, hur ska jag kunna sova i natt?

Pixie- Om du även äter ägg & mejeriprodukter så är du pescetarian.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

6 mar, 2013 19:59

Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 6 kl. 20:00
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Nu ska jag packa :3

6 mar, 2013 19:59

1 2 3 ... 11249 11250 11251 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.