@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Pixie: jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns. alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte. någon som vet vilken slags vegetarian jag är?? Fusktarian? ....näää just det, det heter det inte 6 mar, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
Nähä, det fungerade inte heller. Bara att installera om allting.
FUUUUUUUUUUUUUU- 6 mar, 2013 19:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Pixie: jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns. alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte. någon som vet vilken slags vegetarian jag är?? Demi-vegetarian!? 6 mar, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Älskar min signatur-bild~
6 mar, 2013 19:50 |
|
Borttagen
|
Jag ♥ choklad!
6 mar, 2013 19:52 |
|
M4L13
Elev |
6 mar, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
Mwahahahaha, har beställt en T-shirt med YOHIO på ♥ DESSUTOM kostade den 199, med frakt 234, men pappa sa att jag bara behövde betala 200 hihi
6 mar, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
ÅH JAG VILL BARA SOVA NU.
6 mar, 2013 19:59 |
|
smartbabe
Elev |
Har sovit sen 5. Känns skönt att vakna vid halv åtta, brorsan har inte väckt mig och "helvete, klockan är halv åtta!" var det första jag tänkte.
och jaa, hur ska jag kunna sova i natt? Pixie- Om du även äter ägg & mejeriprodukter så är du pescetarian. ![]()
6 mar, 2013 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 6 kl. 20:00
|
|
Borttagen
|
Nu ska jag packa :3
6 mar, 2013 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen