Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Vill bara säga att just nu är jag jävligt lycklig. Jag är det faktiskt. Jag har vipbiljetter till något av det som betyder mest för mig och har hjälpt mig även ur de värsta situationerna, skolan går bra och jag mår bra med mig själv. Jag har börjat acceptera mig själv, att det är såhär jag ser ut och att det är såhär jag är. Visst finns det brister, men jag mår så otroligt mycket bättre än vad jag gjorde för kanske max tre veckor sedan. Ville bara berätta det. ♥
25 sep, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Lycka kostar, det är ett som ett säkert. Urch, det känns som att hela jag är ett svart hål. 26 sep, 2013 13:48 |
|
Pixie
Elev |
Mår illa, behöver prata med någon, men vill inte skriva i tråden för det handlar om vikt och sånt.. Skulle vara jättesnällt om jag kunde skriva till nån.
26 sep, 2013 14:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Mår illa, behöver prata med någon, men vill inte skriva i tråden för det handlar om vikt och sånt.. Skulle vara jättesnällt om jag kunde skriva till nån. Vet inte om jag kan vara till någon hjälp, men om du bara behöver någon att skriva till så ställer jag upp! 26 sep, 2013 14:28 |
|
Borttagen
|
Vad läker ett brustet hjärta? BARA HAN. 26 sep, 2013 14:56 |
|
Borttagen
|
Dumskalle: "Jag är inte emo, så jag skär mig inte."
Jag: "Alla som är deprimerade eller skär sig behöver inte vara emos." Dumskalle: "Det finns ingen som skär sig är emos!" Gaaaah 26 sep, 2013 15:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Pixie: Mår illa, behöver prata med någon, men vill inte skriva i tråden för det handlar om vikt och sånt.. Skulle vara jättesnällt om jag kunde skriva till nån. ♥
26 sep, 2013 15:34 |
|
Siriusis
Elev |
Hade ett möte med min lärare idag -.-
Bröt ihop då. Skäms över det DX Hai 26 sep, 2013 16:05 |
|
Tippy
Elev |
vill prata ut med någon. behöver hjälp, men har verkligen ingen att vända mig till. snälla uggla? skulle betyda allt.
26 sep, 2013 18:06 |
|
Draconifors
Elev |
Skrivet av Tippy: vill prata ut med någon. behöver hjälp, men har verkligen ingen att vända mig till. snälla uggla? skulle betyda allt. Om du behöver någon att prata med så finns jag här. Jag vet inte om jag har så mycket att komma med, men jag lyssnar alltid ♥ Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 26 sep, 2013 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen