Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11248 11249 11250 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD
Okejj 8DD
Mamma skulle ta med biljetterna hem från sitt jobb, och hon kommer sent, så jag säger imorgon C:

6 mar, 2013 19:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD
Okejj 8DD
Mamma skulle ta med biljetterna hem från sitt jobb, och hon kommer sent, så jag säger imorgon C:
Samma här antar jag. är hos mamma just nu och det är pappa som har biljetterna så jag vet inte, heh c:

6 mar, 2013 19:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD
Okejj 8DD
Mamma skulle ta med biljetterna hem från sitt jobb, och hon kommer sent, så jag säger imorgon C:
Samma här antar jag. är hos mamma just nu och det är pappa som har biljetterna så jag vet inte, heh c:
Haha, då får du väl ringa eller så 8DDDD

6 mar, 2013 19:35

Somnium
Elev

Avatar


Jag vill prata med dig. Men jag vågar inte starta ett samtal.

Gosh, jag är så larvig, hur svårt ska det egentligen vara att bara öppna en chatt och skriva ett enkelt "hej"?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

6 mar, 2013 19:36

Borttagen

Avatar


Jag känner mig duktig. Idag räddade jag Wilma från att flyga nerför en stentrappa.

6 mar, 2013 19:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD
Okejj 8DD
Mamma skulle ta med biljetterna hem från sitt jobb, och hon kommer sent, så jag säger imorgon C:
Samma här antar jag. är hos mamma just nu och det är pappa som har biljetterna så jag vet inte, heh c:
Haha, då får du väl ringa eller så 8DDDD
Ja

6 mar, 2013 19:36

Borttagen

Avatar


Aww, fuck. PROCRASTINATING.
har ogjorda läxor och är trött och har huvudvärk och borde sluta skjuta upp att göra läxor.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F2hfpduf.jpg
but i'm sooo comfyyy

6 mar, 2013 19:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
bara jag som inte har en aning om hur man kan öva till ett matteprov? ;o


Gå igenom de olika delar du gjort fram till provet, lär dig formler utantill osv. Det är vad jag brukar göra.

jag kan formlerna redan o.o

hahah vilka problem jag har i livet x)


Då är du väll redo då? Jag brukar inte göra mer än så, det brukar gå bra på proven ändå Men om du absolut vill kan du ju be en förälder göra nya tal åt dig att öva på (om du är klar med alla tal innan och om du bor hos dina föräldrar).

6 mar, 2013 19:42

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
lagar lasaaagne
'
woot... jag lagade lasange idag också


Fast min var inte vegitarisk

6 mar, 2013 19:42

Pixie
Elev

Avatar


jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns.

alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte.

någon som vet vilken slags vegetarian jag är??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

6 mar, 2013 19:45

1 2 3 ... 11248 11249 11250 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.