@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mamma skulle ta med biljetterna hem från sitt jobb, och hon kommer sent, så jag säger imorgon C:Skrivet av Borttagen: Okejj 8DD HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD 6 mar, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Samma här antar jag. är hos mamma just nu och det är pappa som har biljetterna så jag vet inte, heh c:Skrivet av Borttagen: Mamma skulle ta med biljetterna hem från sitt jobb, och hon kommer sent, så jag säger imorgon C: Skrivet av Borttagen: Okejj 8DD HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD 6 mar, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, då får du väl ringa eller så 8DDDDSkrivet av Borttagen: Samma här antar jag. är hos mamma just nu och det är pappa som har biljetterna så jag vet inte, heh c: Skrivet av Borttagen: Mamma skulle ta med biljetterna hem från sitt jobb, och hon kommer sent, så jag säger imorgon C: Skrivet av Borttagen: Okejj 8DD HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD 6 mar, 2013 19:35 |
|
Somnium
Elev |
Jag vill prata med dig. Men jag vågar inte starta ett samtal.
Gosh, jag är så larvig, hur svårt ska det egentligen vara att bara öppna en chatt och skriva ett enkelt "hej"? http://slytherinunicorn.tumblr.com/
6 mar, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig duktig. Idag räddade jag Wilma från att flyga nerför en stentrappa.
6 mar, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja Skrivet av Borttagen: Haha, då får du väl ringa eller så 8DDDD Skrivet av Borttagen: Samma här antar jag. är hos mamma just nu och det är pappa som har biljetterna så jag vet inte, heh c: Skrivet av Borttagen: Mamma skulle ta med biljetterna hem från sitt jobb, och hon kommer sent, så jag säger imorgon C: Skrivet av Borttagen: Okejj 8DD HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD 6 mar, 2013 19:36 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2013 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: bara jag som inte har en aning om hur man kan öva till ett matteprov? ;o Gå igenom de olika delar du gjort fram till provet, lär dig formler utantill osv. Det är vad jag brukar göra. jag kan formlerna redan o.o hahah vilka problem jag har i livet x) Då är du väll redo då? Jag brukar inte göra mer än så, det brukar gå bra på proven ändå 6 mar, 2013 19:42 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: 'lagar lasaaagne woot... jag lagade lasange idag också Fast min var inte vegitarisk 6 mar, 2013 19:42 |
|
Pixie
Elev |
jag tror jag är någon slags vegetarian, äter fisk men inte kött från däggdjur eller höns.
alltså, jag äter fisk och skaldjur men annat kött äter jag inte. någon som vet vilken slags vegetarian jag är??
6 mar, 2013 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen