@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
6 mar, 2013 19:14 |
|
Tvilling
Elev |
Har typ inga läxor just nu, vilken känns.. tomt. xD
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 6 mar, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =)
6 mar, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: bara jag som inte har en aning om hur man kan öva till ett matteprov? ;o Gå igenom de olika delar du gjort fram till provet, lär dig formler utantill osv. Det är vad jag brukar göra. 6 mar, 2013 19:20 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Shit vilket roligt prov! Önskar mina kunde vara så! XD Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Skönt! Det är så skönt när prov är över! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Okej Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i? Kock! ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut! Ä yrkesproven praktiska? ja, vi arbeta i grupper med tre i varje! en laga förrätt o efterrätt en annan varmrätt o en tredje serverade sen följande dag bytte man så att alla gjorde allt! ja, de va ju inge "sittaiklassrumoskriva" prov! o dessutom lagade vi alltid samma mat o vi ha öva i två veckor, så man tänkte inte så mycke på att de va ett prov! man bara gjord allt utan lärarens hjälp! 6 mar, 2013 19:21 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: bara jag som inte har en aning om hur man kan öva till ett matteprov? ;o Gå igenom de olika delar du gjort fram till provet, lär dig formler utantill osv. Det är vad jag brukar göra. jag kan formlerna redan o.o hahah vilka problem jag har i livet x)
6 mar, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
Jag ser ut som ett lejon.
6 mar, 2013 19:28 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Tvilling: Har typ inga läxor just nu, vilken känns.. tomt. xD jag har nästan aldrig läxor! Nån gång har vi fått sluta typ två timmar tidigare o fått nån hemuppgift istelle! 6 mar, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD
6 mar, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okejj 8DDHarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD 6 mar, 2013 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen