Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11247 11248 11249 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Conflate
Elev

Avatar


bara jag som inte har en aning om hur man kan öva till ett matteprov? ;o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

6 mar, 2013 19:14

Tvilling
Elev

Avatar


6 mar, 2013 19:18

Borttagen

Avatar


Kintsugi Jag skulle behöva lite träningscoaching ifrån dig! Up for it? =)

6 mar, 2013 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Conflate:
bara jag som inte har en aning om hur man kan öva till ett matteprov? ;o


Gå igenom de olika delar du gjort fram till provet, lär dig formler utantill osv. Det är vad jag brukar göra.

6 mar, 2013 19:20

Hedwig96
Elev

Avatar



Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!
Okej
Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i?

Kock!
Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? xD

ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut!
Skönt! Det är så skönt när prov är över!
Ä yrkesproven praktiska?

ja, vi arbeta i grupper med tre i varje!
en laga förrätt o efterrätt
en annan varmrätt
o en tredje serverade


sen följande dag bytte man så att alla gjorde allt!
Shit vilket roligt prov! Önskar mina kunde vara så! XD

ja, de va ju inge "sittaiklassrumoskriva" prov! o dessutom lagade vi alltid samma mat o vi ha öva i två veckor, så man tänkte inte så mycke på att de va ett prov! man bara gjord allt utan lärarens hjälp!

6 mar, 2013 19:21

Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Conflate:
bara jag som inte har en aning om hur man kan öva till ett matteprov? ;o


Gå igenom de olika delar du gjort fram till provet, lär dig formler utantill osv. Det är vad jag brukar göra.

jag kan formlerna redan o.o

hahah vilka problem jag har i livet x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

6 mar, 2013 19:27

Borttagen

Avatar


Jag ser ut som ett lejon.

6 mar, 2013 19:28

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Tvilling:
Har typ inga läxor just nu, vilken känns.. tomt. xD

jag har nästan aldrig läxor! Nån gång har vi fått sluta typ två timmar tidigare o fått nån hemuppgift istelle!

6 mar, 2013 19:29

Borttagen

Avatar


HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD

6 mar, 2013 19:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HarryPotterr: Ta reda på vart du sitter på mello, ok? Då gör jag också det 8DDD
Okejj 8DD

6 mar, 2013 19:31

1 2 3 ... 11247 11248 11249 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.