@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag stör mig väl mest på att det ska göras en massa nya versioner av ett spel som egentligen inte är något annorlunda än förut, för det förvirrar mig jättemycket, även i detta fall. :sJag köpte Mass Effect 3s Citadel-DLC tidigare idag. Nu är något av DLC:na korrupt, men spelet verkar inte tycka att jag behöver veta vilket. Dags att ta bort allihop och ladda ner dem igen... Suck. Jaja, jag har Orzammar och Urn of the Sacred Ashes kvar i min Dragon Age Origins playthrough, får väl sysselsätta mig med det istället för the new, shiny DLC. Det är ju vad jag vet ingen skillnad på själva spelet, inget extrainnehåll eller så. Jag brukar irritera mig på fodral med någon slags "ram" runt själva bilden (funderar allvarligt på att ersätta mitt Value Games Mass Effect), så jag hade valt den fär 139 kr Jättebra spel, för övrigt!
6 mar, 2013 18:17 |
|
Filifjonkan
Elev |
Jag är extremt förvirrad just nu.
evak forever. 6 mar, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
kossanberta svarar inte
6 mar, 2013 18:26 |
|
Ginny00
Elev |
Nu sitter det en enorm Hogwartsposter på min vägg.
6 mar, 2013 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag var och lagade mat :ccckossanberta svarar inte 6 mar, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
Almispalmis har ju typ världens snabbaste uggla!Eller åtminstone mugglis..
6 mar, 2013 18:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Almispalmis har ju typ världens snabbaste uggla!Eller åtminstone mugglis.. JA, han är snabb 6 mar, 2013 18:47 |
|
Borttagen
|
Nu kommer mina vardagar se likadana ut på kvällarna.
19-21 är det dubbla Cityakuten avsnitt MIN FAVORITSERIE SEN JAG VAR BARN! Och Dr Carter ♥ 6 mar, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
Ska köpa DEN HÄR snart
6 mar, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
Den här tråden har 112511 inlägg..
6 mar, 2013 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen