@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Somnium
Elev |
6 mar, 2013 17:33 |
|
LolFeelings
Elev |
6 mar, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2013 17:42 |
|
LolFeelings
Elev |
6 mar, 2013 17:43 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2013 17:44 |
|
_SanD_
Elev |
6 mar, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2013 18:03 |
|
_SanD_
Elev |
6 mar, 2013 18:04 |
|
Borttagen
|
Jag köpte Mass Effect 3s Citadel-DLC tidigare idag. Nu är något av DLC:na korrupt, men spelet verkar inte tycka att jag behöver veta vilket. Dags att ta bort allihop och ladda ner dem igen... Suck.
Jaja, jag har Orzammar och Urn of the Sacred Ashes kvar i min Dragon Age Origins playthrough, får väl sysselsätta mig med det istället för the new, shiny DLC. Det är ju vad jag vet ingen skillnad på själva spelet, inget extrainnehåll eller så. Jag brukar irritera mig på fodral med någon slags "ram" runt själva bilden (funderar allvarligt på att ersätta mitt Value Games Mass Effect), så jag hade valt den fär 139 kr Jättebra spel, för övrigt! 6 mar, 2013 18:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag sitter och läser wikipediasidor om Eurovision. Från året det började. inte alls nördigt, jag vet. Men Italien. Vad är ert problem?! Inga poäng 2012 när vi vann, och inga poäng 1991 när vi vann? och ännu en gång väljer Sverige att ha Eurovision i Malmö efter detta. En slump? tveksamt edit. bara vi inte gör en repris, och hamnar näst sist när vi håller i det. Haha. Fett kul ändå om vi tar hem hela skiten ena året och året efter kommer vi sist. FAIL. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2013 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen