Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11243 11244 11245 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!
Okej
Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i?

Kock!
Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? xD

6 mar, 2013 17:04

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!
Okej
Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i?

Kock!
Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? xD

ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut!

6 mar, 2013 17:05

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!
Okej
Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i?

Kock!
Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? xD

ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut!
Skönt! Det är så skönt när prov är över!
Ä yrkesproven praktiska?

6 mar, 2013 17:07

EmahS
Elev

Avatar


Jag sitter och läser wikipediasidor om Eurovision.
Från året det började.

inte alls nördigt, jag vet.

Men Italien. Vad är ert problem?!
Inga poäng 2012 när vi vann, och inga poäng 1991 när vi vann?
och ännu en gång väljer Sverige att ha Eurovision i Malmö efter detta.
En slump? tveksamt


edit.
bara vi inte gör en repris, och hamnar näst sist när vi håller i det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

6 mar, 2013 17:09

Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 6 kl. 17:10
Antal ändringar: 1

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!
Okej
Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i?

Kock!
Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? xD

ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut!
Skönt! Det är så skönt när prov är över!
Ä yrkesproven praktiska?

ja, vi arbeta i grupper med tre i varje!
en laga förrätt o efterrätt
en annan varmrätt
o en tredje serverade

sen följande dag bytte man så att alla gjorde allt!

6 mar, 2013 17:09

Borttagen

Avatar


Jag har precis blivit ett stort fan... Pinkie Pie!

6 mar, 2013 17:10

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!
Okej
Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i?

Kock!
Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? xD

ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut!
Skönt! Det är så skönt när prov är över!
Ä yrkesproven praktiska?

ja, vi arbeta i grupper med tre i varje!
en laga förrätt o efterrätt
en annan varmrätt
o en tredje serverade


sen följande dag bytte man så att alla gjorde allt!
Shit vilket roligt prov! Önskar mina kunde vara så! XD

6 mar, 2013 17:11

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fphoto.php%3Fv%3D10200721998678785%26amp%3Bset%3Dvb.1426302211%26amp%3Btype%3D2%26amp%3Btheater

Här är den Luna_rav

Alla kan gå i där och kolla på videon
Det är den bästa videon jag sett på fler år!

6 mar, 2013 17:20

Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 6 kl. 17:32
Antal ändringar: 1

Ginny00
Elev

Avatar


Åh uh min hjärna är så förkylnings och feberseg. Dx

Men jag har i alla fall köpt vit choklad så borde kunna överleva kvällen.

6 mar, 2013 17:21

Borttagen

Avatar




Jag är med där 8DDDDDDDDD

6 mar, 2013 17:25

1 2 3 ... 11243 11244 11245 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.