@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Okej Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i? Kock! 6 mar, 2013 17:04 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Okej Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i? Kock! ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut! 6 mar, 2013 17:05 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skönt! Det är så skönt när prov är över! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Okej Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i? Kock! ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut! Ä yrkesproven praktiska? 6 mar, 2013 17:07 |
|
EmahS
Elev |
Jag sitter och läser wikipediasidor om Eurovision.
Från året det började. inte alls nördigt, jag vet. Men Italien. Vad är ert problem?! Inga poäng 2012 när vi vann, och inga poäng 1991 när vi vann? och ännu en gång väljer Sverige att ha Eurovision i Malmö efter detta. En slump? tveksamt edit. bara vi inte gör en repris, och hamnar näst sist när vi håller i det.
6 mar, 2013 17:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 6 kl. 17:10
|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Skönt! Det är så skönt när prov är över! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Okej Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i? Kock! ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut! Ä yrkesproven praktiska? ja, vi arbeta i grupper med tre i varje! en laga förrätt o efterrätt en annan varmrätt o en tredje serverade sen följande dag bytte man så att alla gjorde allt! 6 mar, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
Jag har precis blivit ett stort fan... Pinkie Pie!
6 mar, 2013 17:10 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Shit vilket roligt prov! Önskar mina kunde vara så! XDSkrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Skönt! Det är så skönt när prov är över! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Åh vad kul! Så du är proffs på att laga mat då? Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Okej Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i? Kock! ja typ. hehe! vi ha just haft ett yrkesprov i tre dagar men nu e de slut! Ä yrkesproven praktiska? ja, vi arbeta i grupper med tre i varje! en laga förrätt o efterrätt en annan varmrätt o en tredje serverade sen följande dag bytte man så att alla gjorde allt! 6 mar, 2013 17:11 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2013 17:20
Detta inlägg ändrades senast 2013-03- 6 kl. 17:32
|
|
Ginny00
Elev |
Åh uh min hjärna är så förkylnings och feberseg. Dx
Men jag har i alla fall köpt vit choklad så borde kunna överleva kvällen. 6 mar, 2013 17:21 |
|
Borttagen
|
Jag är med där 8DDDDDDDDD 6 mar, 2013 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen