@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av _Bella_<3: Jag vill ha sommarlov nu! Måste vänta till 14 juni.. Suck! ^^ får du sommarlov först den 14 juni? jag får den 30:de maj! Japp det får jag. 30:maj?! Jobbbigt! Sörjer för dig ♥ haha, mycket till sorg att få tidigare Hehe.. Aa jo, men snart e de iallafall påsklov! Japp, fast det är bättre med kort lov än inget lov jepp! 6 mar, 2013 16:35 |
|
LauraTree
Elev |
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD
6 mar, 2013 16:38 |
|
Hedwig96
Elev |
jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland! 6 mar, 2013 16:40 |
|
LauraTree
Elev |
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni
6 mar, 2013 16:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni 6 mar, 2013 16:43 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni 6 mar, 2013 16:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! 6 mar, 2013 16:51 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Okej Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i? 6 mar, 2013 17:01 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Okej Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du? Skrivet av LauraTree: Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni antagligen i mitten av Augusti nångång! Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i? Kock! 6 mar, 2013 17:02 |
|
Tuggrus
Elev |
Har installerat University Life, nu ska jag spela sims i fyra-fem timmar, tagggaaaa!
MUMS! 6 mar, 2013 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen