Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 11242 11243 11244 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av _Bella_<3:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av _Bella_<3:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av _Bella_<3:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av _Bella_<3:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av _Bella_<3:
Jag vill ha sommarlov nu! Måste vänta till 14 juni.. Suck! ^^

får du sommarlov först den 14 juni?
jag får den 30:de maj!


Japp det får jag. 30:maj?! Jobbbigt! Sörjer för dig ♥

haha, mycket till sorg att få tidigare


Hehe..

ja nu sku de kunna bli sommarlov!


Aa Eller så borde det finnas typ vårlov i några veckor!

jo, men snart e de iallafall påsklov! fast de e ganska kort!


Japp, fast det är bättre med kort lov än inget lov

jepp!

6 mar, 2013 16:35

LauraTree
Elev

Avatar


Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

6 mar, 2013 16:38

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!

6 mar, 2013 16:40

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

6 mar, 2013 16:41

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?

6 mar, 2013 16:43

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

6 mar, 2013 16:48

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!

6 mar, 2013 16:51

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!
Okej
Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i?

6 mar, 2013 17:01

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Hedwig96: 30 maj???????? VAR GÅR DU?? :O :O :O XD

jag går i Axxell, en yrkesskola i Finland!
Åh asså...gjlhhbljfmkygvll vad orättvist! Jag slutar 12 juni XD

när börjar du igen då?
Vet inte..jag börjar gymnasiet då så det beror väl på var jag kommer in XD När börjar du?

antagligen i mitten av Augusti nångång!
Spoiler:
Tryck här för att visa!då e vi nästan lika gamla! jag börjar tvåan!
Okej
Ja, det är vi! Vilken inriktning går du i?

Kock!

6 mar, 2013 17:02

Tuggrus
Elev

Avatar


Har installerat University Life, nu ska jag spela sims i fyra-fem timmar, tagggaaaa!

MUMS!

6 mar, 2013 17:03

1 2 3 ... 11242 11243 11244 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.