@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
6 mar, 2013 15:46 |
|
_Bella_<3
Elev |
6 mar, 2013 15:48 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är trött på att vara sjuk D:
6 mar, 2013 15:59 |
|
Tuggrus
Elev |
6 mar, 2013 16:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av _Bella_<3: Jag vill ha sommarlov nu! Måste vänta till 14 juni.. Suck! ^^ får du sommarlov först den 14 juni? jag får den 30:de maj! 6 mar, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
Min mamma lyssnar på musik från Turkiet och jag hör det ända upp på mitt rum -.-
6 mar, 2013 16:10 |
|
_Bella_<3
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av _Bella_<3: Jag vill ha sommarlov nu! Måste vänta till 14 juni.. Suck! ^^ får du sommarlov först den 14 juni? jag får den 30:de maj! Japp det får jag. 30:maj?! Jobbbigt! Sörjer för dig ♥
6 mar, 2013 16:15 |
|
Caius
Elev |
Enda positivia med att vara deprimerad atm är att jag skrev klart den första vettiga låten under tre års tid av att bara ha skrivit skit rent ut sagt. Visst, började nog skriva den låten som jag skrev klart nu för ungefär ett och ett halvt år sedan, men hade bara skrivit texten till refrängen inget till verserna.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 mar, 2013 16:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av _Bella_<3: Jag vill ha sommarlov nu! Måste vänta till 14 juni.. Suck! ^^ får du sommarlov först den 14 juni? jag får den 30:de maj! Japp det får jag. 30:maj?! Jobbbigt! Sörjer för dig ♥ haha, mycket till sorg att få tidigare 6 mar, 2013 16:17 |
|
_Bella_<3
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av _Bella_<3: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av _Bella_<3: Jag vill ha sommarlov nu! Måste vänta till 14 juni.. Suck! ^^ får du sommarlov först den 14 juni? jag får den 30:de maj! Japp det får jag. 30:maj?! Jobbbigt! Sörjer för dig ♥ haha, mycket till sorg att få tidigare Hehe..
6 mar, 2013 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen