@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja har haft prov i fyra timma idag Vad hade du för ämne? Matte... det gick otroligt bra den här gången. 6 mar, 2013 14:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja har haft prov i fyra timma idag Vad hade du för ämne? Matte... det gick otroligt bra den här gången. Nationella? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2013 15:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ja har haft prov i fyra timma idag Vad hade du för ämne? Matte... det gick otroligt bra den här gången. Nationella? Nej. Skulle vara väldigt glad om jag fick det här betyget på nationella. Vi hade bara ett litet onödigt prov. Mitt i veckan och vi fick inga förvarningar. 6 mar, 2013 15:12 |
|
Borttagen
|
När man är ensam på fysiklektionen ritar man slender-dan (danisnotonfire utan ansikte)...
6 mar, 2013 15:19 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
En beskrivning av min katt med ett ord: Konstig!
I’m a bit dark and twisted. 6 mar, 2013 15:20 |
|
Borttagen
|
Snart kommer Luna_rav och vi ska snacka igen. Sedan kommer vi att baka och gå ut och se på bio.
6 mar, 2013 15:20 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vill ge förslag på fina engelska tjejnamn?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 mar, 2013 15:32 |
|
Tuggrus
Elev |
Sims 3 University life droppade just ner i min brevlåda, en dag innan releasen dessutom! Hemskt glad
MUMS! 6 mar, 2013 15:33 |
|
"Parvati Patil"
Elev |
Jag vill ha kakor
I’m a bit dark and twisted. 6 mar, 2013 15:36 |
|
Ginny00
Elev |
Nu är jag vaken igen..
6 mar, 2013 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen