vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mamma lurade mig till en konsert för gamlingar och hon sa att det skulle finnas mat men nej. Nu sitter jag vid hennes dator (konserten är på hennes arbetsplats) och jag dör av hunger. Kan man ringa socialen o kalla detta för vanvård?
3 mar, 2012 17:15 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar på Omegle och lyssnar på musik.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 mar, 2012 17:44 |
|
ginny_ginny
Elev |
3 mar, 2012 17:47 |
|
melle-hjrta
Elev |
3 mar, 2012 17:49 |
|
Borttagen
|
Känner att jag borde skriva på min fanfiction.. men nej. jag pallar itne. fast jag måste. tror jag. punkt.
3 mar, 2012 19:15 |
|
MissMolly
Elev |
torkar tårarna
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 3 mar, 2012 22:11 |
|
Disenchanted
Elev |
3 mar, 2012 22:25 |
|
.:Elise:.
Elev |
4 mar, 2012 07:51 |
|
Dementoren
Elev |
4 mar, 2012 09:54 |
|
Grindylow
Elev |
4 mar, 2012 09:56 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen