Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Antagligen xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hahaha :' Urch, jag har verkligen för mycket fritid - satt precis och tänkte "hur fan föder dementorer bebisdementorer, hur ammar dom osv".. hahaha. Dom föds nog i mordors eldar ;D 20 sep, 2013 21:31 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Så jävla.. så. Bara samma skit vi trampar i. Finefine och vart försvann allt bra nu då för fan kom tillbaka jag behöver nåt bra. Vad har jag gjort för fel som förtjänar sån skit. Inne i huvet. Bara massa jobbiga tankar. Stick hjärnan, behöver inte dig. Går bättre utan. Fan.
tycker Rymdkonungen... 20 sep, 2013 23:13 |
|
Myling
Elev |
Dras mellan så många tankar och viljor.
Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Jag är så jävla splittrad och gömmer mig bakom min fasad av humor och svartsminkade ögon som inte visar hur sliten och utmattad jag faktiskt känner mig och ser ut. Jag vill bara gråta ut allt jobbigt och vara glad och se ut och känna mig som jag vill. 20 sep, 2013 23:29 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
21 sep, 2013 09:03 |
|
SevLoveer
Elev |
21 sep, 2013 12:54 |
|
Gellert Luna Dumbledore
Elev |
Skrivet av SevLoveer: DÖ MENS DÖ. Det var allt jag ville skriva. Vill typ vråla JAG HAR INTE VALT DET HÄR 21 sep, 2013 14:06 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Gellert Luna Dumbledore: Skrivet av SevLoveer: DÖ MENS DÖ. Det var allt jag ville skriva. Vill typ vråla JAG HAR INTE VALT DET HÄR Och att min rygg gör så jävla ont löser ju inget. Varför har jag ens mens? Jag vill inte ha barn liksom. Barn är äckliga. Usch.
21 sep, 2013 14:13 |
|
Frivolt
Elev |
Var bjuden på drinkparty med fina vänner ikväll, men valde att inte gå då jag var ut igår och att festa två kvällar i rad är inte bra för mitt mående....
Nu får jag höra att de har jättekul och att jag missar jättemycket...Jag vill bara gråta 21 sep, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
Mamma har precis förhört mig om hur jag mår. Igen. Och jag ljög. Igen.
Saken är att om hon får reda på att jag fortfarande har tvångstankar och blir halvt retad i skolan för allt, så måste jag gå till skolsköterskan. Och jag H.A.T.A.R vår skolsköterska. Samt att jag inte vill att min klass ska fråga för mycket. 22 sep, 2013 08:43 |
|
Siriusis
Elev |
"im not homophobic but gays should be burned they have no other use. also i find it funny that every one always thinks im religious dumb fuckers"
uräkta mig? Att vara gay är inte fel. Sure, det är en synd *glor upp, FUCK U GOD!* men det är inte fel! Varför tror folk det!? Hai 22 sep, 2013 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen