Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Madde och Malin blir arga på Oliver för att han har förändrats. Visserligen så har han blivit självdestruktiv, men ändå? Då ska man hjälpa honom, inte börja bråka med honom?
20 sep, 2013 15:46 |
|
Siriusis
Elev |
Ohhhh orkar inte med denna dagen.
Det började helt ok. Fick reda på att jag och min vän Axel skulle gå till kamratstödjare på rasten och vi fick gå till matsalen lite tidigare. Vi mötte en annan i kamratstödjargruppen som heter Axel (ok, kommer kalla min vän Axel för axel nr 1 och den andra axel nr 2 :3) och vi pratade med han. Vi tre gick till matsalen och pratade lite samtidigt. Vi åt mat och gick till rast sedan, och då såg Axel Nr 2 att det var 30 minuter kvar (btw, Axel nr 1 sprang bort från oss hela tiden.) så vi gick runt och pratade. Fick reda på att han har en lillasyster och en lillebror, att han kommer från Jämtland och gillar hästar. Han sa att jag är en bra kamratstödjare och att han gillade min tröja. Haha, han är riktigt trevlig :3 Allt var ok till sista lektonen... Vi skulle samlas killar för sej och tjejer för sej och vi pratade om den ''nya'' tjejen. Läraren berättade att vi skulle börja om och jag kunde inte hålla det längre; jag sa åt dom att de skulle ha gett henne en chans från första början. yaya.. hon blev ledsen och det krossade fan mitt hjärta. Hai 20 sep, 2013 16:04 |
|
Salem
Lärare |
Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen ..
20 sep, 2013 16:13 |
|
lovegood99
Elev |
ALTSÅ.FUCK.JAG.ORKAR.INTE
Sociala fobin börjar bli värre igen och jag har ångest över att fara till skolan varje dag. Mina kompisar är inte samma vanliga längre,utan bara bitchiga emot mig. Har en jävla kroppskomplex över hela jävla kroppen men jag gör inget åt den. Jag har ingen motivering till något längre ens. 20 sep, 2013 17:41 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Salem: Undrar samma sak. Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen .. 20 sep, 2013 19:06 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Salem: Undrar samma sak. Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen .. Ja jag antar att alla hade det! Det stod typ 500 internal Sever error eller något ...
20 sep, 2013 19:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Salem: Undrar samma sak. Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen .. Ja jag antar att alla hade det! Det stod typ 500 internal Sever error eller något ... precis så stod det till mig oxå 20 sep, 2013 19:50 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Salem: Undrar samma sak. Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen .. Ja jag antar att alla hade det! Det stod typ 500 internal Sever error eller något ... För mig med, under hela kvällen igår :c Gick in på Mugglis facebooksida för att se om det stod något där Blev först glad och trodde att Erfa uppdaterade sidan
20 sep, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Alla ni som mår dålig, snälla titta på denna video, den hjälpte mig jättemycket!
20 sep, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahaha :' Urch, jag har verkligen för mycket fritid - satt precis och tänkte "hur fan föder dementorer bebisdementorer, hur ammar dom osv".. hahaha. 20 sep, 2013 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen