Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1120 1121 1122 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Madde och Malin blir arga på Oliver för att han har förändrats. Visserligen så har han blivit självdestruktiv, men ändå? Då ska man hjälpa honom, inte börja bråka med honom?

20 sep, 2013 15:46

Siriusis
Elev

Avatar


Ohhhh orkar inte med denna dagen.
Det började helt ok. Fick reda på att jag och min vän Axel skulle gå till kamratstödjare på rasten och vi fick gå till matsalen lite tidigare. Vi mötte en annan i kamratstödjargruppen som heter Axel (ok, kommer kalla min vän Axel för axel nr 1 och den andra axel nr 2 :3) och vi pratade med han. Vi tre gick till matsalen och pratade lite samtidigt. Vi åt mat och gick till rast sedan, och då såg Axel Nr 2 att det var 30 minuter kvar (btw, Axel nr 1 sprang bort från oss hela tiden.) så vi gick runt och pratade. Fick reda på att han har en lillasyster och en lillebror, att han kommer från Jämtland och gillar hästar. Han sa att jag är en bra kamratstödjare och att han gillade min tröja. Haha, han är riktigt trevlig :3
Allt var ok till sista lektonen...
Vi skulle samlas killar för sej och tjejer för sej och vi pratade om den ''nya'' tjejen. Läraren berättade att vi skulle börja om och jag kunde inte hålla det längre; jag sa åt dom att de skulle ha gett henne en chans från första början. yaya.. hon blev ledsen och det krossade fan mitt hjärta.

Hai

20 sep, 2013 16:04

Salem
Lärare

Avatar


Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen ..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

20 sep, 2013 16:13

lovegood99
Elev

Avatar


ALTSÅ.FUCK.JAG.ORKAR.INTE
Sociala fobin börjar bli värre igen och jag har ångest över att fara till skolan varje dag. Mina kompisar är inte samma vanliga längre,utan bara bitchiga emot mig. Har en jävla kroppskomplex över hela jävla kroppen men jag gör inget åt den. Jag har ingen motivering till något längre ens.

20 sep, 2013 17:41

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen ..
Undrar samma sak. . Men det funkade inte igår kväll heller. Kunde inte komma åt sidan varken från mobilen eller datorn, och det var typ når serverfel eller nåt stod det. Alla hade det eller?

20 sep, 2013 19:06

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Salem:
Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen ..
Undrar samma sak. . Men det funkade inte igår kväll heller. Kunde inte komma åt sidan varken från mobilen eller datorn, och det var typ når serverfel eller nåt stod det. Alla hade det eller?


Ja jag antar att alla hade det! Det stod typ 500 internal Sever error eller något ...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

20 sep, 2013 19:46

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Salem:
Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen ..
Undrar samma sak. . Men det funkade inte igår kväll heller. Kunde inte komma åt sidan varken från mobilen eller datorn, och det var typ når serverfel eller nåt stod det. Alla hade det eller?


Ja jag antar att alla hade det! Det stod typ 500 internal Sever error eller något ...

precis så stod det till mig oxå

20 sep, 2013 19:50

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Salem:
Kan någon förklara vad som hände med mugglis idag........... hittar ingen tråd om det.. men mugglis funkade ej för mig typ hela dagen ..
Undrar samma sak. . Men det funkade inte igår kväll heller. Kunde inte komma åt sidan varken från mobilen eller datorn, och det var typ når serverfel eller nåt stod det. Alla hade det eller?


Ja jag antar att alla hade det! Det stod typ 500 internal Sever error eller något ...


För mig med, under hela kvällen igår :c
Gick in på Mugglis facebooksida för att se om det stod något där


Blev först glad och trodde att Erfa uppdaterade sidan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

20 sep, 2013 20:19

Borttagen

Avatar


Alla ni som mår dålig, snälla titta på denna video, den hjälpte mig jättemycket!

20 sep, 2013 20:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Urch, jag har verkligen för mycket fritid - satt precis och tänkte "hur fan föder dementorer bebisdementorer, hur ammar dom osv".. hahaha.
Hahaha :'

20 sep, 2013 20:52

1 2 3 ... 1120 1121 1122 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.