the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" vad menar han med det " mumlade Merina fundersamt
" Oups " sa Merina efter att ha funderat en stund på det som just hänt.
18 nov, 2015 20:38
|
|
Borttagen
|
"så jag såg inte i syne förut" sa Theodore nervöst till sig själv.
18 nov, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
Isac var kvar i rummet och gjorde lite träning han hade ju inget annat att göra.
18 nov, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
"jag vill nog inte tillbaka till mitt rum på ett tag" sa Theo nervöst.
18 nov, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
Tobbias försökte än slå sönder dörren så han kom ut
" Kom igen dörren " sa Tobbias ilsket.
18 nov, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
Theodore som inte var långt ifrån hörde Tobbias bankande. Theodore gick fram till dörren och lyckades få upp den.
18 nov, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
" tack Theo " sa Tobbias och tog sig ut och andades ut han hatade att vara inlåst det var nästan som en fobi skulle han kunna kalla det men den var kraftigare när han var yngre.
18 nov, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
"ingen orsak men hur blev du inlåst där inne?" frågade Theodore förvirrat
18 nov, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
" Det är du som avgör om du tror på mig eller inte " sa Tobbias och förklarade varför.
18 nov, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
"åh okej...den här skolan är förvirrande." sa Theodore med en suck
18 nov, 2015 20:52
|
Du får inte svara på den här tråden.