Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Magiska trekampen (alexandra hagström)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen (alexandra hagström)

1 2 3 ... 110 111 112
Användare Inlägg
Lux
Elev

Avatar


- Okej, sa jag och gick ut. Jag stannade utanför fönstret och övervakade dem

Jag bor i en vulkan.

30 jun, 2014 13:26

Borttagen

Avatar


Jag kollade på pappa.
- Du skulle ge dig av sa vi, sa jag argt.

30 jun, 2014 14:26

Lux
Elev

Avatar


Jag kunde inte höra, men jag kunde se dem.

Jag bor i en vulkan.

1 jul, 2014 01:03

Borttagen

Avatar


- Jag vet men jag stannade, sa Didrik.

1 jul, 2014 10:40

Lux
Elev

Avatar


Jag fubderade på vad de kunde tänkas prata om.

Jag bor i en vulkan.

1 jul, 2014 10:50

Borttagen

Avatar


Jag stormade ut.

1 jul, 2014 10:50

Lux
Elev

Avatar


Jag såg Alexandra storma ut från Didriks stuga.

Jag bor i en vulkan.

1 jul, 2014 10:55

1 2 3 ... 110 111 112

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen (alexandra hagström)

Du får inte svara på den här tråden.