Magiska trekampen (alexandra hagström)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen (alexandra hagström)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Okej, sa jag och gick ut. Jag stannade utanför fönstret och övervakade dem
Jag bor i en vulkan. 30 jun, 2014 13:26 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på pappa.
- Du skulle ge dig av sa vi, sa jag argt. 30 jun, 2014 14:26 |
|
Lux
Elev |
Jag kunde inte höra, men jag kunde se dem.
Jag bor i en vulkan. 1 jul, 2014 01:03 |
|
Borttagen
|
- Jag vet men jag stannade, sa Didrik.
1 jul, 2014 10:40 |
|
Lux
Elev |
Jag fubderade på vad de kunde tänkas prata om.
Jag bor i en vulkan. 1 jul, 2014 10:50 |
|
Borttagen
|
Jag stormade ut.
1 jul, 2014 10:50 |
|
Lux
Elev |
Jag såg Alexandra storma ut från Didriks stuga.
Jag bor i en vulkan. 1 jul, 2014 10:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen