Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Hon är under din säng 
Vi lekte Stalker-Neville där innan hon dog....Återuppliva henne!! 
3 dec, 2013 22:15
|
|
Borttagen
|
Voldemärta, innan dog dog glömde du att fjärta,
Voldemärta, du bor kvar i mitt och Plings hjärta,
Voldemärta, du ger mig denna smärta,
Vakna, vakna, vakna snälla Voldemärta
3 dec, 2013 23:14
|
|
Borttagen
|
*Vaknar*
Voldemärta is back bitch
3 dec, 2013 23:15
|
|
Borttagen
|
 it worked
3 dec, 2013 23:21
|
|
Borttagen
|
Ja 
Nejmen nu rollar vi, det är faktiskt helt sönderspammat i tråden
*gillar inte oordning*
Vart är vi? Vad gör vi?
3 dec, 2013 23:23
|
|
Borttagen
|
3 dec, 2013 23:37
|
|
Borttagen
|
Åh, nu minns jag! Tack så mycket för hjälpen 
Vems tur? Det är väl din? Eller min...?
3 dec, 2013 23:39
|
|
Borttagen
|
din tror jag… menmen…
Jag slutar och drar henne till mig.
3 dec, 2013 23:41
|
|
Borttagen
|
(Slutar vadå?? O.o)
Jag trycker min mun hårt mot Brians.
3 dec, 2013 23:43
|
|
Borttagen
|
4 dec, 2013 00:02
|
Du får inte svara på den här tråden.