Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja! men jag vann ju hur många gånger som helst." säger killen och ler.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jun, 2013 23:23 |
|
Vildvittra
Elev |
"Berodde att vi två var upptagna med annat." skrattar den andra då Kestra och han varit ett par då.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2013 23:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han skrattar och skakar på huvudet. "Det är sant."
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jun, 2013 23:30 |
|
Vildvittra
Elev |
De skrattar tillsammans då de inte ville gå in på detaljerna här och nu.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2013 23:36 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Efter ett tag så blir det tyst, folk börjar jobba och se efter sina egna skärmar igen.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jun, 2013 23:47 |
|
Vildvittra
Elev |
De händer inget och snart är deras skift slut och alla går för att få något i sig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2013 23:56 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan går till matsalen för att ta något att äta. "Tråkig dag." mumlar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jun, 2013 22:10 |
|
Vildvittra
Elev |
"Sant" sa Kestra, inte för att han sa det till någon särskild men ändå.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jun, 2013 22:19 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Han går lite snabbare och tar sin vanliga mat innan han sätter sig vid ett bord.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 18 jun, 2013 22:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon tar lugnt sin mat och pratar glatt med de båda männen om minnen från förr då de står i kön till maten.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jun, 2013 22:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen