Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
alltså den mamman... varför skulle jag?
8 feb, 2013 20:01 |
|
lily, luna
Elev |
8 feb, 2013 20:02 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja, precisalltså den mamman... varför skulle jag? 8 feb, 2013 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag ser skum ut i mina rosetter, diadem och smink, men alltså, jag ser inte kriminell ut. 8 feb, 2013 20:03 |
|
lily, luna
Elev |
8 feb, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. 8 feb, 2013 20:06 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ser skum ut i mina rosetter, diadem och smink, men alltså, jag ser inte kriminell ut. ja, det var konstigt. Rosetter ser väl inte så kriminellt ut? 8 feb, 2013 20:08 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. vad intressant!
8 feb, 2013 20:10 |
|
mollylisa
Elev |
Skrivet av lily, luna: ja, lägg gärna upp en bild Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. vad intressant! *bildgooglar* 8 feb, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mollylisa: Skrivet av lily, luna: ja, lägg gärna upp en bild Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: just det du hade väll någon speciell klädstil? Ja, den kallas kawaii men den kallas oxo japanskt mode... Kan lägga upp en bild ngn gång. vad intressant! *bildgooglar* kul att ni är intresserade! 8 feb, 2013 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen