The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
18 aug, 2012 10:25 |
|
Majis
Elev |
Jamen det är det jag inte riktigt hajar vad du menar xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 aug, 2012 10:28 |
|
Ginny!!!!
Elev |
18 aug, 2012 10:29 |
|
Sideswipe
Elev |
Skrivet av Majis: jag fattade så här: om du sitter och läser PJ/HoO så: Känner du dig ledsen? Är du glad? Är du arg? känner du skuld? gråter du? flabbar du ihjäl dig? Jamen det är det jag inte riktigt hajar vad du menar xD liksom vad känner du? ![]() Min Blogg!!
18 aug, 2012 10:31 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Sideswipe: Bra förklaring Skrivet av Majis: jag fattade så här: om du sitter och läser PJ/HoO så: Känner du dig ledsen? Är du glad? Är du arg? känner du skuld? gråter du? flabbar du ihjäl dig? Jamen det är det jag inte riktigt hajar vad du menar xD liksom vad känner du? ![]()
18 aug, 2012 10:32 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Vilken KÄNSLA (glädje, sorg, whatever) känner du när du läser PJO? Haha, okej... Hmm... Känslan är väl svår att förklara... Det känns väl som om man sitter i bilen på väg till ett roligt ställe som en nöjespark. Man sitter och längtar fast det tar lång tid... Kapitlerna är långa, bilresan är lång, man längtar till kapitlet är slut så man vet vad som händer, men längtar tills man är framme så man kan åka karuseller... Man tycker kapitlet är spännande och bra och man lär sig mycket, bilresan är mysig med familjen, man få se fin miljö och lyssna på musik som man älskar och lär sig kanske nya grejer... Liksom det är gott och man blir glad... Man åker med i spänning... Man skrattar och blir chockad... Blir tårögd fast också få ett leende... PJ är ju jättebra! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 aug, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
18 aug, 2012 10:38 |
|
Sideswipe
Elev |
18 aug, 2012 10:43 |
|
Majis
Elev |
Om jag får två tummar till får jag 100+!!!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 aug, 2012 10:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Grattis! Yay, jag har 20+. Jag har ett väldigt glatt humör idag! EDIT: Nu förstörde Sideswipe det! Måste gå! Ha roliga PJOdiskussioner utan mig ![]()
18 aug, 2012 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen