Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
mera mera mera...
30 maj, 2011 16:23 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Längtar tills ikväll!
♥ 30 maj, 2011 16:36 |
|
GinnyPotter.
Elev |
30 maj, 2011 20:01 |
|
Borttagen
|
Sluta spamma!
30 maj, 2011 20:01 |
|
Ron
Elev |
Förlåt att jag inte skrev igår, precis som jag skulle börja skriva så kom jag på att jag hade So läxa. Var tvungen att skriva klart den till tolv och sen var jag så trött. Förlåt ♥
Men nu kommer det! Kapitel 40 – Puls För Ron och Ginny gick det långsammare, de gick i ett ganska lugnt tempo med tanke på Hermione. Även om de behövde komma till ett sjukhus snabbt så kunde de inte springa, Ron var för orolig för Hermiones skull. Dessutom var de tvungna att vara försiktiga, de visste inte vad som lurade i skogen. Ginny tänkte mest på Harry. Hon undrade var han var just nu, hur han mådde och om de stött på något eller någon i skogen. De rann tårar längs hennes kinder, hon grät tyst en lång bit. Ron märkte ingenting, han var för upptagen med att kolla på Hermione. Nästan varje minut kollade han så att hon hade puls. Oron för att hon inte skulle klara sig växte. Just nu kunde han bara hoppas. Dagen blev till natt. Ginny och Ron blev tröttare och tröttare. ”Vi borde leta ett ställe för natten” sa Ginny till slut. Hon grät inte längre men hennes ögon glänste fortfarande från tårarna. Ron nickade instämmande. Han var verkligen trött de märkte han nu. De hittade ingenting bättre än ett stort skyddande träd. Ron lade långsamt ner Hermione. Hermione gav inte ifrån sig ett enda ljud vilket oroade Ron. Han skyndade sig att kolla så de fanns en puls, det gjorde det men Ron kände på sig att det snart inte skulle det. Ron och Ginny somnade snabbt men de sov inte lugnt och tryggt. De båda två sov oroligt. Ron vaknade med ett ryck. Bara en dröm, intalade han sig själv. Han hade drömt att han var på ett högt berg tillsammans med Hermione. Hon hade sagt att han svikit henne, att han inte förtjänade att leva. Ron hade fallit ner på knä, gråtit och bett om förlåtelse. Hermione hade bara vänt sig om och gått, hon hade inte kollat tillbaka en enda gång. Ron hade börjat springa efter henne men föll plötsligt ner för ett stup. Ron var kall svettig och hans puls var hög. Han kollade på Hermione som nästan såg död ut. Oron kom tillbaka och hans hand letade efter puls på hennes hals. Han kände ingenting. ”Ginny!?” skrek Ron och började skaka i henne. ”Ginny, Hermione är död!!” We're all wizards, even Ron. 30 maj, 2011 21:08 |
|
Savi
Elev |
30 maj, 2011 21:18 |
|
seamus
Elev |
30 maj, 2011 21:28 |
|
hermione_33
Elev |
Nej snälla dö inte Hermione!!!!!
Bra skrivit "Can you dance like a Hippogriff?" 30 maj, 2011 22:17 |
|
Borttagen
|
Hermione ska leva!
MER I LOVE IT 31 maj, 2011 07:49 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Bra mer!
OMG när jag läste att Hermione var död fick jag tårar i ögonen. Hur kan du skriva så bra!? ♥ ♥ 31 maj, 2011 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen