myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som inte bytte dorm? Jag menar, dorm #475 har verkligen awesome människor, så jag tänker inte ens lämna dem ^^ de tänker inte lämna mig heller. Jag har inte bytt men jag funderar på det. Mina dorm mates är skittråkiga. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 mar, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Hos oss är det ungefär 17+, så det är helt okej. Fast Liam är 15 då. Vi har också bestämt att inte byta, för att vi trivs allihopa där, och så.
Fast jag förstår om folk vill byta för att de inte känner att de typ "passar" just där, så ^^ eller när folk är tråkiga XD 21 mar, 2012 18:48 |
|
Anapneo
Elev |
Jag fick 113 händelser av folk som kommit till min "sovsal" och dom som lämnat den. Men alla aktiva är kvar i min sovsal, och det är awesome för dom är awesome. Jag tänker inte byta om inte dom som är awesome byter...
21 mar, 2012 18:54 |
|
cirklar
Elev |
21 mar, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Jag fattar typ NADA. Är det betatestare på detta också eller? o_O För det har väl inte öppnat än för alla?
Jag fattar inte ens vad det är för nåt och vad man gör där o_o 22 mar, 2012 00:26 |
|
kya
Elev |
^
Just nu är det bara för beta testare. Det kommer öppna för alla andra i Juni. Det man gör på sidan kan man se som ett facebook fast för potterheads + att man kommer kunna 'gå på lektioner' och samla elevhemspoäng. ![]() ![]()
22 mar, 2012 02:46 |
|
cirklar
Elev |
Nu säger Beta Bannern: "Beta Banner: CURRENTLY IN MAINTENANCE MODE. ALL POSTING (STATUS, WALL, DORM) IS BEING WORKED ON. DO NOT REPORT BUGS FOR THESE FEATURES. /sonorus"
Och så kanske ni har märkt att de har lagt till en "Next" knapp längst ner bland status uppdateringarna och bland dorm inläggen.
22 mar, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
^ jag, Liam och Nathan har faktiskt tänkt på det där med att de borde fixa en "next" och "previous" knapp, med tanken på att vi skriver massor i vår dorm. Så vi blev jätteglada idag ^^
22 mar, 2012 15:56 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag har inte heller gjort det! Min dorm är också ewsome! ^.^Är jag den enda som inte bytte dorm? Jag menar, dorm #475 har verkligen awesome människor, så jag tänker inte ens lämna dem ^^ de tänker inte lämna mig heller.
22 mar, 2012 17:01 |
|
Solkatten
Elev |
Tycker faktiskt myHogwarts verkar tråkigt. Än så länge i alla fall xD Har inte varit inne där sedan jag blev medlem x'D Hehe :$ Skulle ha valt Slytherin eller Ravenclaw. Man kan inte byta, va?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 mar, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen