Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

1 2 3 ... 111 112 113 ... 572 573 574
Användare Inlägg
Consectetuer
Elev

Avatar


Du är min enda vän i klassen, det vet du va? Låt inte idioterna få dig att tro något annat. Snälla, jag vill inte förlora dig också..

22 mar, 2013 20:55

dillen99
Elev

Avatar


Hatar dig, älskar dig, gråter över dig, tänker på dig, vill krama dig... Men det är inte så lätt när du stöter bort mig.

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

22 mar, 2013 20:57

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Du jag älskar dig så jäkla mycket så det gör ont. Kan du ens svara när jag säger hej?

tycker Rymdkonungen...

22 mar, 2013 21:22

Borttagen

Avatar


YOHIO

Hej. Kan du inte bara komma och uppträda i Luleå/närheten av Luleå när det inte är någon åldersgräns? Okej? Tack. Kram. Hejdå.

22 mar, 2013 21:52

Pinez 14
Elev

Avatar


Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av HP_Maja:
Skrivet av TacosPanda:
Ni är så äckliga, ni två
Ni har inga vänner
Ingen tycker om er
Ni får fan bjuda till lite
Ni är så tråkiga
Ingen ORKAR umgås med er
Idioter

Går vi i samma klass!?

Haha man undrar ju!

Du går inte på hagaskolan va!?

Nej, och jag går i 9an och du i 5an-6an?

6:an, men man kan ju alltid testa... xD


Hej HP_Maja ( vi är bff )
STÖÖRANDE MÄNNISKOR!!!
Och så vill jag säga till min såkallade "BFF" . Du ljuger, snackar skit, är ingen riktig vän, du tror att allaälskar dig och ska vara först med allt!!
Du är oförsiktig med saker vi är jätte försiktiga med!! Min fina VITA halsduk drog du på marken och trampade på! Du saknar respekt...
tack för mig

24 mar, 2013 00:15

Borttagen

Avatar


Min crush: får jag chagns på dig?!
Den andra "bitchen" : jag orkar inte höra på dina dumma kommentarer, jävla idiot, bye bye iddi

24 mar, 2013 00:28

Rymdkonungen
Elev

Avatar

+2


Livet går inte ut på att få 375 likes på varjr bild man lägger upp på FaceBook. Därför har jag inte FB. Och nej jag tänker inte skapa heller, jag har ett liv.

tycker Rymdkonungen...

24 mar, 2013 16:12

Pinez 14
Elev

Avatar


hallå??
ser du mig inte eller är du blind?!
jag försöker visa att jag gillar dig på alla sätt!
men jag får väl inse det snart?
jag borde gjort det när du dansa tryckare med henne. men det går inte, du ringde mig ju och sa att du bara ville prata.. men du är ju "cool". hur kunde du ringa mig. jag som är den där medelmåttiga. eller?

24 mar, 2013 21:21

Nuna = Luna + Neville
Elev

Avatar


I want you to rock me, rock me, rock me, yeah, I want you to hit the pedal, heavy metal show me you care... (If u know what I mean... *dirty minded*)

25 mar, 2013 18:08

Borttagen

Avatar


Jag är GLAD nu, och det är pga. dig (ok, antagligen inte du som bestämt det men ändå). Så KRAM!!

25 mar, 2013 18:15

1 2 3 ... 111 112 113 ... 572 573 574

Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN

Du får inte svara på den här tråden.