ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag bakat en hjärtformad kladdkaka med en kompis idag! ERKÄNN!
(Egentligen har inte det med AHD-dagen, utan snarare att det är den enda kakformen jag har! Haha!) "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 feb, 2011 20:49 |
|
Ginnyy
Elev |
14 feb, 2011 21:13 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att PS är drygt idag.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 14 feb, 2011 21:17 |
|
Ginnyy
Elev |
15 feb, 2011 10:25 |
|
parkinson123
Elev |
15 feb, 2011 16:13 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att det stavas mensvärk... Lol.
ERKÄNN! "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 feb, 2011 18:57 |
|
Soz
Elev |
Jag erkänner att jag bara har åkt slalomskidor en gång i mitt liv, i söndags
ERKÄNN! ![]() Sherlockian, Whovian etc. 15 feb, 2011 20:56 |
|
Samsara
Elev |
Jag erkänner att det känns fett coolt att inte ha använt FB sedan i fredags.
ERKÄNN! 15 feb, 2011 21:06 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag börjat få tillbaka skrivinspirationen! ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 15 feb, 2011 21:19 |
|
Ginnyy
Elev |
16 feb, 2011 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen