Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
50 år sedan... Hagrid är ju typ 62 år i denna film ju!
7 jan, 2012 21:31 |
|
Rawenclaw98
Elev |
7 jan, 2012 21:31 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Luna.Lovegood: Tyckte hon gjorde det riktigt bra ändå, även om dom engelska slår dom svenska. Det hade även blivit förvirrande då dom egentligen talar engelska, och då skulle hon behövt skriva ''''I am Lord Voldemort'' betyder ''Jag är Lord Voldemort''.'' låter lite värre.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: hela andra boken förklarar ju det? Skrivet av Dementoren: riddle har fin handstil Ja veeeeeeet! och Harry med ♥ Varför i helvete översatte hon till Dolder? Men hur korkat är det inte att byta engelska till latin? och vi ska inte tala vad dom hade gett honom för namn om dom hade gjort en svensk version... 7 jan, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Ååh..den är så snygg! 7 jan, 2012 21:31 |
|
joel9324
Elev |
7 jan, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Oliver Wood ! ♥ Again!
7 jan, 2012 21:32 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Luna.Lovegood: Tyckte hon gjorde det riktigt bra ändå, även om dom engelska slår dom svenska. Det hade även blivit förvirrande då dom egentligen talar engelska, och då skulle hon behövt skriva ''''I am Lord Voldemort'' betyder ''Jag är Lord Voldemort''.'' låter lite värre.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: hela andra boken förklarar ju det? Skrivet av Dementoren: riddle har fin handstil Ja veeeeeeet! och Harry med ♥ Varför i helvete översatte hon till Dolder? Men hur korkat är det inte att byta engelska till latin? och vi ska inte tala vad dom hade gett honom för namn om dom hade gjort en svensk version... Men jag lyckades ju bra med förkortningen SAGOBOK, så jag kanske kan döpa om Tom också? Just for fun? 7 jan, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
QUIDDITCH IGEN!
NEEEJ, DEN BLEV INSTÄLLD! 7 jan, 2012 21:32 |
|
scarhead
Lärare |
7 jan, 2012 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen