Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan min musik och nalle puh... Samma här, musiken alltså ja. Jag blir en annan person när jag lyssnar på musik. en starkare och modigare person. och nalle puh är bara någon som gör mig så glad hela tiden Då känns det verkligen som att man skulle kunna göra vad som helst. haha aw, nalle puh ♥
14 sep, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Jag är så sjukt trött på mitt liv att jag bara vill slå någon i huvudet jävligt hårt med en stol.
14 sep, 2013 20:02 |
|
Obliviate_
Elev |
vill bara skriva av mig lite. ingen behöver läsa/svara så sätter i spoiler.
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 sep, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Fyfan vad jag är less på att vara singel.
14 sep, 2013 20:52 |
|
Siriusis
Elev |
ligger och känner mig halvt död.....
Har börjat intala mig själv att Molly är död men kan inte....det finns alltid en liten bit hopp i mig som aldrig kommer tas bort. När jag berättar detta för mina vänner så glor det på mig som att jag är dum i huvudet. Vet de inte hur jobbigt det är att förlora någon man älskar, även om det "bara" är ett djur? Jag älskade, nej stryk det, jag ÄLSKAR Molly. Tänkt lite mer idag... igår berättade jag för min vän att jag hade varit deprimerad och hon bara sa "oh...coolt..". Coolt?! Seriöst?! Hon brydde sig inte ens! Hade jag skrivit ner alla tankar jag har haft sen jag var fem år så skulle de antagligen bara haft ett pokerface med tanke på hur hon reagerade.... Tänkte också på en sak... En person som inte ens vet att jag finns har varit mer hjälp för mig dom senaste veckorna! Det är illa, när inte min egen familj eller mina vänner kan stå som stöd. Berättade om min depression för min mamma och syster och de brydde sig inte heller. Finns det inget som kan ta det allvarligt?! Sure, det var ett tag sedan nu men jag mår fortfarande dåligt. Men jag har lärt mig av det. Ni minns det jag skrev om mina vänner, att jag skulle avsluta min vänskap med dom? Jag har försökt nu. Och jag skrev med att det var för bådas skull, men nej... det var för deras skull. Dessutom, varför skulle jag ge och ge men aldrig få något tillbaka? Hejdå, nu ska jag nog trycka huvudet mot kudden och sova... Hai 14 sep, 2013 21:01 |
|
JosefinFini
Elev |
15 sep, 2013 08:32 |
|
Borttagen
|
''Echo'' - Jason Walker
Why is this song my life right now... 15 sep, 2013 11:36 |
|
Rymdkonungen
Elev |
15 sep, 2013 16:43 |
|
HannaPanna
Elev |
15 sep, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
trassel trassel tissel och tassel,
åå varför är tjejer såna bitches 15 sep, 2013 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen