Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
"Break, and burn and end."
another day, another slay 8 feb, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
WWF
8 feb, 2014 18:49 |
|
Borttagen
|
Målningar
8 feb, 2014 21:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Sött hår
jag är jättecoolig älska mig plz 8 feb, 2014 22:56 |
|
Borttagen
|
Selfies
9 feb, 2014 09:04 |
|
Rowena
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, det är en detalj av tavlan 'Friheten på Barrikaderna' av Eugène Delacroix. Han målade den för att hedra minnet av julirevolutionen 1830 *feels like an important history-teacher* ![]() När jag ser din profilbild tänker jag på Annie Cresta (?) Oh ja jag känner igen tavlan! Jag läste kultur- och idéhistoria så vi läste om massa konst i massa epoker så den där känner jag igen Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 9 feb, 2014 10:24 |
|
Borttagen
|
svartvit
9 feb, 2014 11:33 |
|
Borttagen
|
Fläta
9 feb, 2014 11:35 |
|
Borttagen
|
krig
9 feb, 2014 12:05 |
|
Borttagen
|
öronmuffar
9 feb, 2014 12:07 |
Forum > Quidditchplanen > Vad tänker du på när du ser PÖD's profilbild?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen