Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hans katt då?
19 okt, 2011 22:55 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Anapneo: Skrivet av MayoGryffindor: ^Hehe, men det är kul att planera mord (Sweeney Todd, ähum) Love that movie, even though it's mental! Visst, den äger ! "She's buying the stairway to heaven" 19 okt, 2011 22:59 |
|
grodan-boll
Elev |
^
^ ^ Haha! Låter bra..vi kan ju be Peeves att göra ett besök dit också. då blir nog Filch glad ;D SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 19 okt, 2011 23:04 |
|
Anapneo
Elev |
Ina vi kastar in henne i hemligheternas kammare...
MayoGryffindor SÅ BÄST... But still, so sad D: Spoiler: Tryck här för att visa!
19 okt, 2011 23:05 |
|
Borttagen
|
bra ide med katten hon blir nog jätte glad att vistas där nere med baselisken god natt 19 okt, 2011 23:11 |
|
Stolliga Lovegood
Elev |
Skrivet av Danzi: Fred och George, de rödhåriga tvillingarna som är ljuset i mörkret. De lyser upp alla böcker och filmer, de är helt underbara.. Tack Rowling för att du skapade dessa häärliga karaktärer! I just love them! ♥ Medstämmer, Men Rowling, har du tänkt på att det inte fanns en enda levande, hel tvilling kvar när allt var över. 20 okt, 2011 08:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Och Fred var lite mer ledaren än George. Jag känner, på något sätt, att jag känner fred bättre än George... Har ingen aning om varför, det bara är så..♥ Jag håller faktiskt med dig! Fred och George är som två stora och fantastiska pusselbitar, om man sätter ihop dem så bildas en av världens mest briljanta "objekt". Nu tänker jag mig ett jättestort pussel, som består av två stora bitar, Fred och George. Fred är den pusselbiten med "Piggen" (om ni förstår vad jag menar) så han är snäppet större. Han kommer med dem flesta idéerna, och vill rusa vidare, medan George tänker och får allting att falla på plats. Dem är båda busiga och ingen skulle säga nej till att reta lärare, båda njuter av att göra det dem gör, men dem har ändå lite olika egenskaper. Nu det här med pusslet... Dem är pusselbitar som är meningslösa utan varan, men om man bara kopplar dem till varan så bildar dem något fantastiskt! Dem hjälper varan i alla sammanhang och det gör dem bara starkare. Fred och George är naturligtvis inte som pusselbitar, dem är otroliga människor, men jag gillar att förklara saker och ting såhär, med pusselbitar eller med träd som har lika viktiga grenar. och jag hoppas att någon kan förstå det jag har försökt att förklara nu ♥ Godnatt! Din förklaring var perfekt. Det funkar inte om en utav dem saknas, en "bit" saknas...♥ 20 okt, 2011 08:08 |
|
Borttagen
|
Det bästa med Fred&George är att dom bara är bäst!
20 okt, 2011 15:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det bästa med Fred&George är att dom bara är bäst! That was like Dumbledore spoked ;D 20 okt, 2011 15:41 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Anapneo: Men den är ändå så braaa !
Spoiler: Tryck här för att visa! Ska inte gå mer off topic, jag lovar ! "She's buying the stairway to heaven" 20 okt, 2011 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen