De utvalda (Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> De utvalda (Prs
|
Borttagen
|
" hej " sa Evelina och log
18 feb, 2014 21:58
|
|
Borttagen
|
" Hur mår min lilla sockertopp?, sa Tod
18 feb, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
18 feb, 2014 22:07
|
|
Borttagen
|
" naaw, sa Tod och kysste henne på kinden.
18 feb, 2014 22:07
|
|
Borttagen
|
Evelina log lite
" de där männen gör det svårt för mig att sova " sa Evelina
18 feb, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
" är dem kvar här?, sa Tod
18 feb, 2014 22:31
|
|
Borttagen
|
" Ja det är dom " sa Evelina
Neji låstes in i ett rum dörren var en ståldörr så ingen skulle höra honom skrika och det fanns något i rummet som samlade in nejis krafter
18 feb, 2014 22:41
|
|
Borttagen
|
Tod suckade.
Shamy gick genom korridoren mot Nejis rum. Hon visslade högt.
18 feb, 2014 22:55
|
|
Borttagen
|
Neji kände sig trött han satte sig lutad mot väggen
18 feb, 2014 22:58
|
|
Borttagen
|
Shamy knackade på nejis dörr.
18 feb, 2014 23:02
|
Du får inte svara på den här tråden.