PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel skrattade instämmande och fyllde på deras glas. "Du, du hade ditt rum på slottet minns jag, är det fortfarande ditt?". Hon mindes att Meira växt upp där.
15 okt, 2013 21:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag gissar det, det är mitt hem." sa Meira fundersamt, hon hoppades det i alla fall, någon gång måste hon återvända.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 21:24 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Om du vill..får du flytta in här, bo här" sa Nalel. Hon tömde det sista i sitt glad. "Om du vill, jag förstår om du vill skaffa etteget hem".
15 okt, 2013 21:28 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack, jag vet inte, men tack jag uppskattar det." sa Meira och kramar om sin vän. "Det känns bara som jag inte hör hemma någonstans längre." sa hon och suckade lätt. Armen hade varit hennes liv, hon kände sig tom utan det.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 15 okt, 2013 21:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log lite och besvarade kramen. "Du kanske kan bygga ett eget hem? Skaffa familj om du vill det". Hon gäspade tyst. "Men du är alltid välkommen här".
16 okt, 2013 07:48 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag stannar gärna här ett tag." sa hon och log lite, men sen? Meira visste inte alls, var hon skulle ta vägen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 okt, 2013 07:55 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log större. "Ian blir glad för det". Hon sträckte lite på sig. "Nej nu ska jag gå och lägga mig, godnatt".
16 okt, 2013 07:57 |
|
Vildvittra
Elev |
"God natt." sa Meira men satt kvar ett tag stirrade in i elden hon ville inte sova. Men snart gjorde hon det ändå på soffan.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 okt, 2013 09:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel gick och la sig, hon somnade snabbt. Hon vaknade till på morgonen och tog sig genast till köket och började baka.
16 okt, 2013 09:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira lyckades somna utan alltför många mardrömmar. Tidigt på morgonen vaknade hon och kunde inte somna om. Då gick hon ut i skogen och plockade blåbär, det var så skönt att vara ensam den tidiga morgonen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 16 okt, 2013 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen