Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
En av dom som styr börjar prata. "Det är lite tråkigt när det inte händer något kul , eller hur." han skrattar till
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jun, 2013 22:25 |
|
Vildvittra
Elev |
"Eller hur, vad ska hända Aya, små gröna marsianer?" skrattar en annan roat och skrattande himlar med ögonen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2013 22:29 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är okartat här, så vem vet vi kanske hittar något." svarar han.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jun, 2013 22:32 |
|
Vildvittra
Elev |
"Låter som ett äventyr." slänger Kestra ur sig en kommentar och flinar roat åt männen, hon hade gått i samma årskurs som dem.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2013 22:33 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Verkligen!" skrattar en första och ser ut mot vad verkar vara en oändlig himel
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jun, 2013 22:52 |
|
Vildvittra
Elev |
"Till oändlighete och vidare!!" skrattar en av killarna fram, "Toy story, en riktig klassiker." flinar han fram.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2013 22:56 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Hur gammal är den filmen?" skrattar kaptenen.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jun, 2013 22:57 |
|
Vildvittra
Elev |
"En tecknad, Disney gissar sent 90- tal eller tidigt 2000- tal." ler mannen och börjar förklara den.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2013 23:02 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Intressant, vi kanske borde ha något spelkväll med fakta saker." ler kaptenen och skrattar lite
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 jun, 2013 23:05 |
|
Vildvittra
Elev |
"Vi kan alltid spela geni eller TP." flinar Kestra och killarna och hon skrattar åt något minne tillsammans när de hade gjort det senast.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jun, 2013 23:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen