Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Står i kön för att komma in
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 sep, 2012 12:10 |
|
Victoire Weasly
Elev |
8 sep, 2012 13:04 |
|
Flismos
Elev |
Som Harry. Svarta byxor Vit skjorta Glasögon Svart väska med Hogwarts vapen Sköld Slips i gryffendors färger Två HP halsband Blont uppsatt hår Röda skor ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 8 sep, 2012 13:11 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Noctum: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Jag kanske skulle hitta jag med, men det är säkrast med karta, jag vill ju inte komma försent... Fast jag är inte alls bra på att hitta i området där mässan är.. Skrivet av LauraTree: JA!! Har just skrivit ut kartor för att hitta dit, utan karta är jag ingen bra orienterare alls... haha X3 jag kommer nog hitta utan att ta kartan med mig, bara jag kollar noga hur vägen ser ut innan jag går ^^ samma här :3 Noctum: vilket pass ska du på? För om du vill kan du väll följa med mig, HarryPotterr, M00NSTER, luna99 och LauraTree och fika efter pass ett jag ska på pass 3 c: men du skulle väl på alla? Så vi kan ju ände träffas ^^
8 sep, 2012 13:17 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Noctum: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Noctum: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Noctum: Jag kanske skulle hitta jag med, men det är säkrast med karta, jag vill ju inte komma försent... Fast jag är inte alls bra på att hitta i området där mässan är.. Skrivet av LauraTree: JA!! Har just skrivit ut kartor för att hitta dit, utan karta är jag ingen bra orienterare alls... haha X3 jag kommer nog hitta utan att ta kartan med mig, bara jag kollar noga hur vägen ser ut innan jag går ^^ samma här :3 Noctum: vilket pass ska du på? För om du vill kan du väll följa med mig, HarryPotterr, M00NSTER, luna99 och LauraTree och fika efter pass ett jag ska på pass 3 c: men du skulle väl på alla? Så vi kan ju ände träffas ^^ Jag skulle bara på pass ett D: ;; ![]()
8 sep, 2012 15:59 |
|
potter_fan
Elev |
Jag kommer dit jättesent men det får bli så nu. Senast halv sex iaf...
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 8 sep, 2012 16:39 |
|
amanda1104
Elev |
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 sep, 2012 17:29 |
|
Miss_Green
Elev |
8 sep, 2012 17:54 |
|
amanda1104
Elev |
Yeey
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 sep, 2012 17:58 |
|
Miss_Green
Elev |
Nej xD men du pratade med Eira (HarryPotterr) och Eira (M00NSTER) då kom jag sen xD jag hade stott och pratat med bland annat Victoire Weasly ;; ![]()
8 sep, 2012 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen