Power (Ett rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av saganda: ((Tja, hennes mamma lämnade henne som baby. Hon och hennes pappa vet inte var mamman är eller om hon ens lever.))((Fråga: Har Annabeth några levande släktingar kvar?)) ![]()
9 aug, 2012 15:03 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av saganda: ((Tja, hennes mamma lämnade henne som baby. Hon och hennes pappa vet inte var mamman är eller om hon ens lever.)) ((Fråga: Har Annabeth några levande släktingar kvar?)) ((Jag tänkte om någon kunde fixa begravning. Annars kan Dominus göra det Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 9 aug, 2012 15:08 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av saganda: ((Åh gud. Stackars Annabeth. Hon kommer bryta ihop, och efter det känna sig sååååååååååååå generad.Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av saganda: ((Tja, hennes mamma lämnade henne som baby. Hon och hennes pappa vet inte var mamman är eller om hon ens lever.)) ((Fråga: Har Annabeth några levande släktingar kvar?)) ((Jag tänkte om någon kunde fixa begravning. Annars kan Dominus göra det Så, vilken färg ska kistan ha? Nej, men, om ni vill det så... ![]()
9 aug, 2012 15:09 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av saganda: ((Åh gud. Stackars Annabeth. Hon kommer bryta ihop, och efter det känna sig sååååååååååååå generad.Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av saganda: ((Tja, hennes mamma lämnade henne som baby. Hon och hennes pappa vet inte var mamman är eller om hon ens lever.)) ((Fråga: Har Annabeth några levande släktingar kvar?)) ((Jag tänkte om någon kunde fixa begravning. Annars kan Dominus göra det Så, vilken färg ska kistan ha? Nej, men, om ni vill det så... ((Tja, det vore ju konstigt om alla bara struntade i att han dog. Nu är det nog bäst att vi slutar citera XD)) Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 9 aug, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
"Visst" svarar Lelia och ställer sig upp.
9 aug, 2012 18:00 |
|
VattenBlå
Elev |
Zeya reste sig också upp och började gå mot sällskapsrummet. När de var framme slog hon sig ner i en utav de vita sofforna.
9 aug, 2012 18:24 |
|
Lupinfan
Elev |
När Annabeth kom tillbaka såg hon sorgsen ut.
"Vad var det där om?" frågade Will oroat. Han hade hört någon mummla om död i andra ände av luren. De är aldrig ett bra omen.
9 aug, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Lelia går efter Zeya och sätter sig bredvid henne i en av de vita sofforna. Hon lägger väskan på golvet vid sina fötter.
9 aug, 2012 18:50 |
|
VattenBlå
Elev |
9 aug, 2012 18:52 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Annabeth försökte se normal ut igen.
"Sjukhuset. Om min pappas, öh, bortgång." Hon log lite sorgset. "Så mycket kan förändras bara på några få dagar." Hon försökte spela oberörd, men sanningen var att hon var riktigt skärrad. Nu var det officiellt. Annabeth Grace var ensam. ![]()
9 aug, 2012 18:53 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Power (Ett rollspel för alla)
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen