GRYTHENPUFF
Forum > Off Topic > Klubbar > GRYTHENPUFF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Nu sitter jag i bilen. Imorgon ska jag gå på en rockfestival med namnet Skogsröjet vilken lyckost du är jag kommer till dig och snor biljetter MOHAHA jag vill se Alice cooper Haha, men om man är under tretton går man in gratis Here I come. ska du också på skogsröjet? Näe... Jag har aldrig ens hörttalas om det först nu fick jag reda på att det fanns... Men var och när är det? en hårdrocksfestival Okii, men var? Rejmyre Och var *ähum* ligger det...? vet inteXD men mamma vet tror jagXD 10 aug, 2012 13:07 |
|
mican00
Elev |
Ginny Weasley99 : Okej
![]()
10 aug, 2012 13:13 |
|
Borttagen
|
ja^^XD det är nog bäst
jag har aldrig varit i Rejmyre så därför vet jag inte vart det är 10 aug, 2012 13:15 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja^^XD det är nog bäst jag har aldrig varit i Rejmyre så därför vet jag inte vart det är Inte jag heller, jag har ingen aning om städer i närheten eller så heller... ![]()
10 aug, 2012 13:16 |
|
Borttagen
|
inte jag heller men vill ditt..
10 aug, 2012 13:16 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: inte jag heller men vill ditt.. Jag gillar inte rock så mycket så för mig gör det inget ![]()
10 aug, 2012 13:17 |
|
Julle
Elev |
10 aug, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
mig gör det mycketXd
en det var värre är Sweden Rock var ( Den var i Juni) Då var Mötley Crüe där och det är mitt favoritband och jag fick inte gå 10 aug, 2012 13:18 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 aug, 2012 13:19 |
|
Borttagen
|
sorry, vi har slutat nu^^
10 aug, 2012 13:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen