The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Oh, vad kul! HEJ PÅ DIG Sideswipe!!!!!!!!!!!!!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 aug, 2012 09:59 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jessica Tonks: Jag ändrar med en gång!
Sideswipe: Watch and learn Frågedags! Vilket humör får PJO/HoO dig på? (att läsa böckerna/se på filmen) MITT SVAR: För det mesta fånigt, löjligt glatt humör. Känns som om en stor ballong av glädje växer i bröstet när jag läser böckerna ♥ Samtidigt så gråter jag mycket efter jag läst något sorgligt ![]()
18 aug, 2012 10:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-18 kl. 10:06
|
|
Majis
Elev |
Hur menar du? xD
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 aug, 2012 10:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
18 aug, 2012 10:06 |
|
Borttagen
|
PJO/HoO får mig att bli så hemskt glad men det får mig också och bli ledsen.
It makes me happy!♥ 18 aug, 2012 10:10 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: VARFÖR TAR MINA TUMMAR SLUT NÄR DET KOMMER AWESOME INLÄGG?! >.<PJO/HoO får mig att bli så hemskt glad men det får mig också och bli ledsen. It makes me happy!♥ ![]()
18 aug, 2012 10:13 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Percy Jacksson serien gör mig fylld av kreativitet och adrenalin, jag vill bara läsa ut böckerna men ändå vill jag inte att dom ska ta slut ♥
18 aug, 2012 10:16 |
|
Ginny!!!!
Elev |
18 aug, 2012 10:18 |
|
Sideswipe
Elev |
18 aug, 2012 10:19 |
|
Majis
Elev |
Är frågan typ om vad vi tycker om PJO/HoO?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 18 aug, 2012 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen