The Vampire Diaries [Rollspel]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Vampire Diaries [Rollspel]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
"Gör jag visst inte" sade Katherine och ryckte ut tungan mot Klaus medans hon höll armarna i kors. "Ryck upp dig gör slut på Mikael" sade Kol och gav pålen till Klaus "Plus Katherine är het" sade han och blinkade mot henne.
![]()
19 maj, 2012 17:13 |
|
Borttagen
|
"Lika het som en babians rumpa", muttrade Klaus och lekte med pålen i händerna. "Smart att du gav den till mig, nu kan jag döda er alla och sedan mig själv."
"Jättekul", sade Kol ironiskt. "Men om du dödar dig själv så dör även Caroline." "Det skulle hon ändå göra då Mikael tar kål på mig", konstaterade Klaus. 19 maj, 2012 17:18 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
((ska göra annat nu))
"Så då gör det inget om jag hoppar på Caroline?" sade Katherine ironiskt. "Het som sjutton" sade Kol. ![]()
19 maj, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
"Talet sjutton är inte så speciellt", sade Klaus innan han vände sig till Katherine.
"Egentligen är det väldigt onödigt eftersom hon ändå kommer dö någon gång." "Nu har jag fått nog", muttrade Kol och drog bokstavligen iväg med Klaus. 19 maj, 2012 17:41 |
|
Borttagen
|
Caroline blängde på Katherine, sedan såg hon Stefan han var gråtfärdig
" Hej, vad har hänt" sade Caroline varmt " De är Elena, hon typ inte ville vara med mig" sade Stefan och tårarna började komma. Caroline kramade honom " Du kommer hitta någon som passar dig utmärkt" sade Caroline " Tack, vi ses" sade Stefan och sprang i väg och Caroline började gå hem 19 maj, 2012 23:47 |
|
Borttagen
|
Då Kol och Klaus hade kommit ut ur skogen släppte Kol Klaus.
"Tror du de gick på det?"frågade Kol lågt med blicken in mot skogen. "Vi får hoppas på det", svarade Klaus och kastade med pålen. "Hur som helst måste vi göra oss av med den här." "Jag trodde inte att du var så bra på att skådespela", flinade Kol. "Skit i det nu", svarade Klaus. "Kom nu..." de började gå mot utkanten av Mystic falls. 20 maj, 2012 09:17 |
|
Borttagen
|
När Caroline kom in i huset hörde hon Kol och Klaus mumla i skogen. Hon gick ut och råkade höra vad de hade sagt
"Så vad är den riktiga planen" sade Caroline 20 maj, 2012 09:48 |
|
Borttagen
|
Klaus stannade upp mitt i steget och snurrade runt, Caroline.
"Du är alltid lika nyfiken", muttrade Kol och lutade sig passligt mot ett träd. Klaus himlade med ögonen. "Vi vet inte säkert än", ljög Klaus trovärdigt. 20 maj, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
" Nyfiken är mitt andra namn" sade Caroline ironiskt
" Jag vet inte om du ljuger eller talar sanning, men du är ju Kol så vi kör på att du ljuger" sade Caroline 20 maj, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
"Vi ska döda Mikael, sedan Finn och till sist Elijah", flinade Kol.
"Nu ljuger han på riktigt", suckade Klaus. "Vi ska endast göra oss av med Mikael, vilket kommer bli ett problem eftersom han försvunnit." "Och, nu då jag ändå tänker på det, så är det bäst att Nik stannar här och inte bli självmordsbelägen igen", sade Kol och nickade instämmande till sin egen kommentar. 20 maj, 2012 09:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Vampire Diaries [Rollspel]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen