Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
kom igen nu
27 maj, 2011 16:13 |
|
Savi
Elev |
holy crap dude! har spenderat hela min kväll med att läsa igenom din fanfic. den är grymt bra måste jag bara säga, talang #1.
har inte läst många, men det här är absolut den bästa... och ärligt talat den enda som jag verkligen har hållit mig fast vid. sen är ju hermione och ron mina favvisar så... hur som helst, helt galet underbar, du har talang min vän. lycka till i framtiden, väntar spänt på nästa kapitel puss o kram ♥
27 maj, 2011 21:24 |
|
Borttagen
|
Bra jobbat.
27 maj, 2011 22:18 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
mera mera mera mera!!! snälla?
28 maj, 2011 10:29 |
|
Borttagen
|
Merrr
28 maj, 2011 10:30 |
|
hermione_33
Elev |
Kom igen Ron!!! ♥♥♥
"Can you dance like a Hippogriff?" 28 maj, 2011 10:38 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
kom igen!!!!!!!! 28 maj, 2011 10:43 |
|
Emillion
Elev |
MEEER
Packar för semestern 28 maj, 2011 19:41 |
|
Ron
Elev |
Men tack! Vad ni är underbara, Ron och Hermione är mina favoriter också.. Just därför de två är "huvudkaraktärerna" i historien, tycker att Harry haft sina glans år så Hermione och Ron får komma fram lite mer nu
Ska skriva ikväll, promise! Fick sån skriv lust nu när jag läste era kommentarer, de värmer verkligen ♥ We're all wizards, even Ron. 29 maj, 2011 20:16 |
|
Savi
Elev |
29 maj, 2011 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen