myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
TheWitch
Jag föreslog att de skulle flytta tillbaka NOX knappen till högra hörnet där den var från början. För jag har råkat logga ut mig själv, typ fem gånger, när jag ska gå in på min wall.. Det är skitirriterande.. >.< Tyvärr har de inte flyttat på den än, men jag hoppas de gör det. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 mar, 2012 13:10 |
|
Lills
Elev |
Just nu gillar jag inte "Dorm Jump", den förflyttar mig mellan två stycken. Jag vill ju komma till en annan!
![]()
21 mar, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Just nu gillar jag inte "Dorm Jump", den förflyttar mig mellan två stycken. Jag vill ju komma till en annan! Dorm Jump? Vad är det? 21 mar, 2012 17:27 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Just nu gillar jag inte "Dorm Jump", den förflyttar mig mellan två stycken. Jag vill ju komma till en annan! Dorm Jump? Vad är det? När man ska byta dorms! ![]()
21 mar, 2012 17:29 |
|
Borttagen
|
21 mar, 2012 17:35 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Just nu gillar jag inte "Dorm Jump", den förflyttar mig mellan två stycken. Jag vill ju komma till en annan! Dorm Jump? Vad är det? När man ska byta dorms! Okeij! Då vet jag det! Mm. Men min typ, bugga eller nått! ![]()
21 mar, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Är jag den enda som inte bytte dorm? Jag menar, dorm #475 har verkligen awesome människor, så jag tänker inte ens lämna dem ^^ de tänker inte lämna mig heller.
21 mar, 2012 17:43 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som inte bytte dorm? Jag menar, dorm #475 har verkligen awesome människor, så jag tänker inte ens lämna dem ^^ de tänker inte lämna mig heller. Men i min var det bara 17 och högre upp... Och jag är 11 så. ![]()
21 mar, 2012 17:45 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är jag den enda som inte bytte dorm? Jag menar, dorm #475 har verkligen awesome människor, så jag tänker inte ens lämna dem ^^ de tänker inte lämna mig heller. jag har inte heller bytt dorm, folk byter ju till min;P ![]() ![]()
21 mar, 2012 18:03 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har inte bytt och det har ingen av mina dorm mates heller. Som en av dem sa: "Then it's decided, we all stick together through the explorations that is MyHogwarts, like the golden trio except there's 10 of us."Är jag den enda som inte bytte dorm? Jag menar, dorm #475 har verkligen awesome människor, så jag tänker inte ens lämna dem ^^ de tänker inte lämna mig heller. Fastän jag bara har skrivit ett inlägg och med andra ord inte är så social, känner jag mig ändå ganska bekväm med dem.
21 mar, 2012 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen