Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
Forum > Off Topic > Skriv vad du GRYMT GÄRNA VILL SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON MEN KAN INTE-TRÅDEN
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TacosPanda
Elev |
Ni är så äckliga, ni två
Ni har inga vänner Ingen tycker om er Ni får fan bjuda till lite Ni är så tråkiga Ingen ORKAR umgås med er Idioter
20 mar, 2013 18:17 |
|
Elma00
Elev |
20 mar, 2013 18:17 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Ni är så äckliga, ni två Ni har inga vänner Ingen tycker om er Ni får fan bjuda till lite Ni är så tråkiga Ingen ORKAR umgås med er Idioter Går vi i samma klass!? The marauder's map 20 mar, 2013 18:26 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av HP_Maja: Skrivet av TacosPanda: Ni är så äckliga, ni två Ni har inga vänner Ingen tycker om er Ni får fan bjuda till lite Ni är så tråkiga Ingen ORKAR umgås med er Idioter Går vi i samma klass!? Haha man undrar ju!
20 mar, 2013 18:37 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Skrivet av HP_Maja: Skrivet av TacosPanda: Ni är så äckliga, ni två Ni har inga vänner Ingen tycker om er Ni får fan bjuda till lite Ni är så tråkiga Ingen ORKAR umgås med er Idioter Går vi i samma klass!? Haha man undrar ju! Du går inte på hagaskolan va!? The marauder's map 20 mar, 2013 18:38 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av HP_Maja: Skrivet av TacosPanda: Skrivet av HP_Maja: Skrivet av TacosPanda: Ni är så äckliga, ni två Ni har inga vänner Ingen tycker om er Ni får fan bjuda till lite Ni är så tråkiga Ingen ORKAR umgås med er Idioter Går vi i samma klass!? Haha man undrar ju! Du går inte på hagaskolan va!? Nej, och jag går i 9an och du i 5an-6an?
20 mar, 2013 18:39 |
|
HP_Maja
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Skrivet av HP_Maja: Skrivet av TacosPanda: Skrivet av HP_Maja: Skrivet av TacosPanda: Ni är så äckliga, ni två Ni har inga vänner Ingen tycker om er Ni får fan bjuda till lite Ni är så tråkiga Ingen ORKAR umgås med er Idioter Går vi i samma klass!? Haha man undrar ju! Du går inte på hagaskolan va!? Nej, och jag går i 9an och du i 5an-6an? 6:an, men man kan ju alltid testa... xD The marauder's map 20 mar, 2013 18:41 |
|
stellaa
Elev |
KAN DU LÄMNA MIG IFRED FÖR EN SEKUND!?
SLUTA hålla på med mitt hår, får du aldrig in i din hjärna att du inte får det? Hur många gånger har jag inte sagt det? Sluta göra miner, ta kort och vara allmänt jobbig & störig. ![]() 20 mar, 2013 18:43 |
|
dillen99
Elev |
Varför? Varför kan du inte bara erkänna?
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 22 mar, 2013 20:52 |
|
amanda1104
Elev |
Kan du inte bara börja prata med mig igen?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 22 mar, 2013 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen