ERKÄNN!
Forum > Quidditchplanen > ERKÄNN!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag erkänner att jag gillar pokemon
ERKÄNN! 5 feb, 2011 17:11 |
|
soratanaka
Elev |
Jag erkänner att jag nästan köpte Pokémon Trade Cards, men orkade inte eftersom jag inte samlar på dem längre. ERKÄNN!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 5 feb, 2011 17:14 |
|
Katla
Elev |
Jag erkänner att jag är världsmästare på att rita husalfer! (Fråga Pixie om du inte tror mig)
ERKÄNN! ♏︎ 13 feb, 2011 13:14 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Jag erkänner att jag är en av världens mest nervösa personer. Jag blir orolig och nervös över nästan allt
ERKÄNN! ![]() 13 feb, 2011 16:46 |
|
leumas vän
Elev |
13 feb, 2011 17:25 |
|
Hillevi Claw
Elev |
13 feb, 2011 17:34 |
|
MoonlightDreams
Elev |
13 feb, 2011 18:57 |
|
parkinson123
Elev |
13 feb, 2011 19:56 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag erkänner att enda anledningen till att jag inte "bor" i trollkarlsvärlden är för att jag tycker alldeles för mycket om coca-cola ...
ERKÄNN
13 feb, 2011 20:36 |
|
leumas vän
Elev |
14 feb, 2011 10:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen