@ KLASSRUMMET
Forum > Off Topic > KLASSRUMMET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Jag har så mycket pengar att 10 galleoner är inget så äran är bättreSkrivet av Idiz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: Vad vinner jag om jag vinner? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: 10 galleoner till Nymphadora om hon får rätt Frågan lyder... Vem kommer vinna? Är det Vindict som kammar hem poängen? Eller nymphadora black? Det återstår att se Och 20 till mig om jag får rätt med mitt enda förslag Äran Cx Det är väl vad Slytherin strävar efter? Ära? 6 nov, 2019 21:23 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: True. Trodde du var Nymphadora som sa det xD Jag blandar alltid ihop er två Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: Vad vinner jag om jag vinner? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: 10 galleoner till Nymphadora om hon får rätt Frågan lyder... Vem kommer vinna? Är det Vindict som kammar hem poängen? Eller nymphadora black? Det återstår att se Och 20 till mig om jag får rätt med mitt enda förslag Äran Cx Lätt hänt asså men jag är den lite korkade och hon är den smarta ![]()
6 nov, 2019 21:23 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: True. Trodde du var Nymphadora som sa det xD Jag blandar alltid ihop er två Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: Vad vinner jag om jag vinner? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: 10 galleoner till Nymphadora om hon får rätt Frågan lyder... Vem kommer vinna? Är det Vindict som kammar hem poängen? Eller nymphadora black? Det återstår att se Och 20 till mig om jag får rätt med mitt enda förslag Äran Cx Lätt hänt asså men jag är den lite korkade och hon är den smarta Nej! Det är inte sant!! ♥
6 nov, 2019 21:23 |
|
Emmi
Prefekt |
6 nov, 2019 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Idiz är iallafall ond och cool! Min lojala Vågskugga!Skrivet av Idiz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: True. Trodde du var Nymphadora som sa det xD Jag blandar alltid ihop er två Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: Vad vinner jag om jag vinner? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: 10 galleoner till Nymphadora om hon får rätt Frågan lyder... Vem kommer vinna? Är det Vindict som kammar hem poängen? Eller nymphadora black? Det återstår att se Och 20 till mig om jag får rätt med mitt enda förslag Äran Cx Lätt hänt asså men jag är den lite korkade och hon är den smarta Nej! Det är inte sant!! ♥ 6 nov, 2019 21:24 |
|
Nymphie
Elev |
6 nov, 2019 21:24 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Idiz är iallafall ond och cool! Min lojala Vågskugga! Skrivet av Idiz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: True. Trodde du var Nymphadora som sa det xD Jag blandar alltid ihop er två Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: Vad vinner jag om jag vinner? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Idiz: 10 galleoner till Nymphadora om hon får rätt Frågan lyder... Vem kommer vinna? Är det Vindict som kammar hem poängen? Eller nymphadora black? Det återstår att se Och 20 till mig om jag får rätt med mitt enda förslag Äran Cx Lätt hänt asså men jag är den lite korkade och hon är den smarta Nej! Det är inte sant!! ♥ Jepp! Riktigt bra beskrivning asså Funderar på att byta elevhem, vilket ska man köra på? ![]()
6 nov, 2019 21:25 |
|
Nymphie
Elev |
6 nov, 2019 21:26 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2019 21:27 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yes! Och jag satsa även pengar på att jag skulle vinna xD Är dock rätt så säker på att det är sak på finlandssvenska
6 nov, 2019 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen